accutane?

Page 2 of 2
Reply
  • Mar 29, 2020
    ·
    1 reply
    Tyler

    Damn I heard it can overly dry your skin but wtf

    Also glad you're back

    thanks bro im glad to be back on here

    yeah had a boatload of other side effects too.. dried my skin, made me depressed, anxious, unhappy, etc lots of mental s***

  • Mar 29, 2020
    ·
    1 reply
    DAVIDP

    thanks bro im glad to be back on here

    yeah had a boatload of other side effects too.. dried my skin, made me depressed, anxious, unhappy, etc lots of mental s***

    what was your dosage? 20 mg per day? or more?

  • Mar 29, 2020
    addja

    what was your dosage? 20 mg per day? or more?

    i have no idea tbh.

    started out low, then doubled, then tripled

  • Mar 29, 2020
    addja

    anyone have experience with this? I got put on a low dosage, 20 mg per day. I still haven't bought the prescription, I heard that it can give you depression and anxiety, but apparently its one of the rare side effects. I can deal with the physical side effects, but I'm more worried bout the mental ones. is it worth it?

    If you’re not done growing dont take that s***, it kills your body and does stunt your growth

  • Mar 29, 2020
    addja

    anyone have experience with this? I got put on a low dosage, 20 mg per day. I still haven't bought the prescription, I heard that it can give you depression and anxiety, but apparently its one of the rare side effects. I can deal with the physical side effects, but I'm more worried bout the mental ones. is it worth it?

    Yeah I have taken this for the majority of last year. In regards to the actual effect, it works better than any acne product out there. Given most situations it will obliterate your acne.

    Regarding side effects, physically I had some dry-ass lips and needed chapsticks pretty much throughout that entire period.

    Mentally I did not feel any different. I felt fine.

  • Mar 29, 2020

    I was on 40 mg a day when I was 18. No major side effects for me except for insane dry skin and lips in the first month.

    I'm still on it now because I get minor breakouts without it, but I only take one a week to control it

  • Mar 29, 2020

    100% do it. low dose at first is the way to go and gradually increase, eliminates a bad initial outbreak and side effects

    I regret not taking it earlier every single day.

  • Mar 29, 2020
    addja

    What u mean by how it made u look? did the accutane do something bad for your looks other than removing the acne? u felt like it gave u mood swings? cause I have those pretty bad already, to the point where ppl call me bipolar lol

    It dries out your face and lips, and makes your skin really weak and prone to bleeding

  • Mar 29, 2020

    I’m on it now, on my last month. It definitely removes your acne and it’s magical. I didn’t have severe acne but annoying pimples here and there. I am on 40mg a day. No bad side effects. Dry skin, lips, and some joint pain.

Write a reply...|