Reply
  • Updated Aug 31, 2021

    album finna be his opus

  • Aug 30, 2021

  • Aug 30, 2021

    clb will probably be a classic tbh, sucks that f***ing cover will stay with it

  • Aug 30, 2021
    ·
    1 reply
  • Aug 30, 2021
    ·
    1 reply
    Crack Palm Stepper

    Too slow

  • Aug 30, 2021
    ·
    1 reply
    FREE THUGGER

    Too slow

    U quick af lmao

  • Aug 30, 2021
    ·
    2 replies
    Crack Palm Stepper

    U quick af lmao

    These niggas not gonna catch me slippin

  • Aug 30, 2021

    real

  • Aug 30, 2021
    ·
    5 replies

    How can you even say that when we got

  • FREE THUGGER

    These niggas not gonna catch me slippin

    I hate when niggas catch me wit that s*** it don’t even be funny I be ready to throw my phone

  • Aug 30, 2021
    ·
    edited
    ·
    1 reply

    He basically copied Game's Born 2 Rap cover by using corny emoji's and a white border

  • Aug 30, 2021
    ·
    1 reply
    Unforgivable
    · edited

    He basically copied Game's Born 2 Rap cover by using corny emoji's and a white border

    Sees pregnant women.
    The Game!

  • Aug 30, 2021

    Damn, I didnt know Stevie Wonder was on ktt

  • Aug 30, 2021
    Jitney Spearx

    Sees pregnant women.
    The Game!

    Game too influential

  • Aug 30, 2021
    ·
    1 reply

    clb 9/3

  • How do we even know thats the cover? lol

  • Aug 30, 2021

    Brain damage

  • Aug 30, 2021
    ·
    2 replies

    Cover art too iconic it has me crying and s***tinf

  • Aug 30, 2021

  • Aug 30, 2021
    ·
    2 replies
    Campaign

    Cover art too iconic it has me crying and s***tinf

    S***ting, poopin

  • I Like Most of Drakes album covers.

    But I hope this emoji s*** ain't it.

  • Aug 30, 2021
    ·
    1 reply
    metrix

    clb 9/3

    Doesn't seem like his brand at all but in a way that makes me more in, I kinda fw this cover

    Can't lie though it's weird seeing all of these people who hate "gimmicks"/controversial choices suddenly praise this

  • Aug 30, 2021
    ·
    1 reply

  • Aug 30, 2021
    ·
    3 replies

Write a reply...|