Coronavirus’ Impact on Hollywood | Huge Disney Schedule Shift

Reply
  • Updated Apr 17

    As we just learned, No Time To Die has been pushed back to November. Leaving a possible seismic shift for the summer release schedule.

    Falcon & Winter Soldier is rumored to be rewriting part of its plot due to the similarity to Coronavirus.

    China’s film production has been effectively shut down.

    So what’s next? Mulan, Black Widow, F9 and WW84 pushback?

    Personally, I think Black Widow is moving to August/September along with F9. WW could move to December, Dune to March, GvK to April, etc.


    THE IMPACT:

  • Marvel so p****

  • Rewriting a script because of a virus wtf is Marvel doing

  • Good

  • hollywood so corny

  • Can they push back Black Widow far enough that it doesn’t come out in this lifetime?

  • ______

    Can they push back Black Widow far enough that it doesn’t come out in this lifetime?

  • netflix won ..

  • Danny

    netflix won ..

  • Danny

    netflix won ..

  • whoever was as fault for this virus is a genius

    he has caused world wide issues. This is the future of warfare!

  • Am I safe going to the movies or nah

  • Kr0niic

    Am I safe going to the movies or nah

    If there are cases in your area probably not

  • If they invade Dune’s release, Denis will definitely have another flop on his hands. Corona a wild n****, smh!

  • Wahi

    If they invade Dune’s release, Denis will definitely have another flop on his hands. Corona a wild n****, smh!

    Please god i hope no one moves to December

  • Marvel should just cancel their films tbh

  • clb mjp

    If there are cases in your area probably not

    Or outside in general

  • clb mjp

    If there are cases in your area probably not

    I’m in Boston

  • Mar 4
    ·
    edited
    woahuhyeah

    Please god i hope no one moves to December

    Denis gang be ready to take the L, I mean the release schedule seemed too good to be true honestly my g, KMT

  • Mulan gotta get pushed back

  • Sonyomom

    Rewriting a script because of a virus wtf is Marvel doing

    Actors could be refusing. CJ McCollum from the Blazers tweeted he taking a break from signing autographs because of coronavirus

  • ______

    Can they push back Black Widow far enough that it doesn’t come out in this lifetime?

    Artboard
  • Danny

    netflix won ..

    Lmfaoo

  • Emery 2
    https://youtu.be/huCBgRg1qZw.jpg

    😴😴😴

  • Black Widow is this month I doubt it will get pushed back

1
2
...
21
Write a reply...|