Reply
  • Need that remix so bad

  • sounds like he was planning on surprise releasing a different single but ended up being unable to

  • Nuj 🍋
    Beautiful Morning

    Watched him build STAIRS man...

    That shit actually had me fuming I remember catching hell on KTT 1 because I said it was extra af lol

  • Still haven't heard it yet.
    I'm hyped

  • Nuj

    That s*** actually had me fuming I remember catching hell on KTT 1 because I said it was extra af lol

    They’d get mad and be saying he’s Jesus cause he a carpenter now 😭

  • Whatever happened to posting a link to your song on twitter?

  • I don’t get it... I ordered both vinyls will I get little demon on top or are only those who haven’t received their vinyls yet get little demon instead ?

  • safe 🍵
    OP
    BabyKeem

    I don’t get it... I ordered both vinyls will I get little demon on top or are only those who haven’t received their vinyls yet get little demon instead ?

    Nah people who ordered little demon vinyl will end up getting that vinyl

  • coleyghost

    I get that the past 3 years, but dude just went through some real s***, so I don't blame him for taking some time off at this point

    It’s okay to take your time but why do this over complicated thing with the vinyls?

  • Maybe they'll have their shit together by next October and will be able to ship it out by then

  • Beautiful Morning

    Watched him build STAIRS man...

    17 y/o me actually watched a man build stairs... for 1 hour

  • Nuj

    Because he thinks people actually like this mytery s*** when in reality it got old after the wait for Blonde

    Dawg chill we in a pandemic and his lil bro just passed

  • It's just a shame that one of this generation's great artists may never release another album again.

  • TheFunkyHomosapien

    It's just a shame that one of this generation's great artists may never release another album again.

    given the circumstances i’m not gonna complain

  • imagine complaining about the stair building live stream when we got endless out of it

  • Grenouille


    I thought Little Demon was the scrapped vinyl to be replaced with a mystery vinyl (which never released itself)?

    In though. Played the s*** out that YouTube video

    The email says they switched back

    If this is true it means we’re still getting the 17 track club album which is great news

  • KENIG

    Put DHL back into my playlist

    As much as I want this I am also praying he is doing fine...

    I haven’t listened to dhl in so long cause I don’t wanna ruin my first listen of the album

  • BillyRockets

    Dawg chill we in a pandemic and his lil bro just passed

    Yeah but what about before that?

  • TheFunkyHomosapien

    It's just a shame that one of this generation's great artists may never release another album again.

    If anything this is proof the album is still coming

  • 925Andrew

    Yeah but what about before that?

    You’re a weirdo that’s crazyyyyyyy

  • LETS GOOOO

  • Beautiful Morning

    Watched him build STAIRS man...

    Was cool af. I love artists with a vision and the artistry of the endless staircase adds so much more to the project for me.

  • carrotslatt

    Was cool af. I love artists with a vision and the artistry of the endless staircase adds so much more to the project for me.

    YOU are the problem

  • Album or little song

Write a reply...|