Reply
  • "The lyrics website Genius cannot sue Google for copying the service鈥檚 content, a federal appeals court ruled Thursday, because the site doesn鈥檛 actually own the copyrights for the lyrics it displays."

  • Genius really thought they invented posting lyrics dumb ass b****es

  • that makes sense

  • Mar 11
    1 reply

    These companies cannot be serious man like you really gotta try to suck every single cent that you can jfc

  • Mar 11

    Dumbasses lol

  • Mar 11

  • NeonNigga23 鈾伙笍
    Mar 11
    1 reply

    genius

  • Mar 11

    They really had a lawyer draft up that bs

  • Mar 11
    3 replies

    hahaha f*** genius fuuuuuck them. Website used to be pretty good but they had to cater to bigger audiences and ruin everything fuuuuck them

  • Mar 11
    3 replies
    iCarly Japan2

    hahaha f*** genius fuuuuuck them. Website used to be pretty good but they had to cater to bigger audiences and ruin everything fuuuuck them

    Rap Genius was so goat.

  • proper 馃敥
    Mar 11

    crazy considering genius started their site by ripping off ohhla database

  • NeonNigga23

    genius

  • How the f*** did they think they were going to win that?

  • Mar 11
    2 replies

    Genius is a catch 22 cause the type of person to use that site is the type of person that doesn't understand basic slang so now everything is a triple entendre

  • Mar 11
    1 reply
    Zero

    Genius is a catch 22 cause the type of person to use that site is the type of person that doesn't understand basic slang so now everything is a triple entendre

    the color scheme is nice on the eyes and other lyric sites look like 2002 still

  • RASIE 馃Ζ
    Mar 11
    1 reply

    Genius should have been shutdown 10 years ago. S***stain ass website.

  • Mar 11
    1 reply
    RASIE

    Genius should have been shutdown 10 years ago. S***stain ass website.

    Damn how do you get this angry at a lyric website

  • Mar 11
    3 replies
    bloom

    the color scheme is nice on the eyes and other lyric sites look like 2002 still

    The color scheme is ugly as f***

    The old one was much better

  • Mar 11
    Dump Gawd Triz 50

    The color scheme is ugly as f***

    The old one was much better

    Lol in my mind it still looks like that

  • Zero

    Genius is a catch 22 cause the type of person to use that site is the type of person that doesn't understand basic slang so now everything is a triple entendre

    Yeah the concept sounds cool but in reality s***s ass lol

  • yall really s***ting on genius and defending GOOGLE

    nice

  • "genius"

  • Mar 11
    1 reply
    iCarly Japan2

    hahaha f*** genius fuuuuuck them. Website used to be pretty good but they had to cater to bigger audiences and ruin everything fuuuuck them

    Fell off when they took rap out of thier name

  • Genius? more like stupid

  • Mar 11
    1 reply
    VeggieKubernetes

    Fell off when they took rap out of thier name

    I still laugh at some of their videos like this to this day though.