Reply
  • May 5, 2021
    2 replies
    DAVIDP

    can you do that?

    I think it's possible

  • May 5, 2021
    QSO hehe prruuuuu

    I think it's possible

    You should change it, and also change your ID to your avi

  • May 5, 2021
    Beautiful Morning

    Music section n word usage goes down tenfold

    imagine instant court documents sent to your home address if your not black/asian for using derogatory language court date in two weeks would be sensational

  • May 5, 2021
    1 reply
    QSO hehe prruuuuu

    I think it's possible

    diddy changes his name to 'love'

  • May 5, 2021
    1 reply
    mdmadon

    diddy changes his name to 'love'

    i think if grimes can name her kid that algrebra question or whatever I should be able to change it to that

  • May 5, 2021
    QSO hehe prruuuuu

    i think if grimes can name her kid that algrebra question or whatever I should be able to change it to that

    algrebra question

  • May 5, 2021
    1 reply
    DAVIDP

    All I know is that the future generation is going to be VERY hurt from what they've posted online on their social medias tied to THEIR names.

    They gon find a future presidential candidate鈥檚 butthole pics from OnlyFans bruh.

  • May 5, 2021
    QSO hehe prruuuuu

    I want to get my name legally changed to no andit sucks though that would be cool

  • May 5, 2021
    ALPHABEAR

    They gon find a future presidential candidate鈥檚 butthole pics from OnlyFans bruh.

  • May 5, 2021
    1 reply
    DAVIDP

    All I know is that the future generation is going to be VERY hurt from what they've posted online on their social medias tied to THEIR names.

    nah i think our tolerance for what is acceptable behavior will change tbh, it literally has to lol

    i鈥檓 like the first egeneration where our whole lives on the internet, and it鈥檚 more true for other ppl. f*** s*** will be on the internet from everybody

    we already seeing it tbh, it鈥檚 becoming more acceptable for ppl to do OF and still have a career. or even just look at what ppl post on ig.

    social norms change with the times we鈥檒l be ight

  • RX figtalk 馃悙
    May 5, 2021

    i have never deleted anything i posted on socials i say it w my chest

  • May 5, 2021
    vladimirx boofin

    nah i think our tolerance for what is acceptable behavior will change tbh, it literally has to lol

    i鈥檓 like the first egeneration where our whole lives on the internet, and it鈥檚 more true for other ppl. f*** s*** will be on the internet from everybody

    we already seeing it tbh, it鈥檚 becoming more acceptable for ppl to do OF and still have a career. or even just look at what ppl post on ig.

    social norms change with the times we鈥檒l be ight

    think some of the stuff may be more accepted but depends idk if i'd really ever want to hire a p***star at an office i'd be running

    all the dudes would be fiending

  • May 5, 2021

    we anonymous here anyway boi

  • May 5, 2021

    Only people having an issue are people that are too p**** to live by what they type.
    A lot of people be having keyboard fingers but can鈥檛 look someone in the eyes in real life.
    Bout time all these hate speech people get super violated.

  • May 6, 2021
    1 reply

    I never participated in social media beyond profile picture changes on facebook, not even when I was younger

  • May 6, 2021

    If everything I ever said online was held against me I would be ostracized

  • Free Thug 馃悕
    May 6, 2021

    I used to post all the illegal s*** i did keep that s*** deleted pls

  • May 6, 2021
    1 reply
    Malakas

    I never participated in social media beyond profile picture changes on facebook, not even when I was younger

    how do you feel? i slick want to delete all my socials

  • May 6, 2021
    illest

    how do you feel? i slick want to delete all my socials

    I got no interest in it tbh. Honeslty I鈥檇 delete facebook too if it wasn鈥檛 for the fact that I got family overseas and I keep up with them thru messenger. I still find myself wasting a lot of time online tho despite not using socials

  • May 6, 2021
    1 reply
    DAVIDP

    It'll always come back to surface.

    People forget that the waybackmachine.org archives almost every site in existence. People can request for them to even archive specific pages multiple times a day.

    That's why people gotta be CAREFUL asf on what they post

    This is why I used to frequently change my online alias and never used my govt name online when I was young. Still traceable, but good f***ing luck finding my old posts lol. Luckily I wasn鈥檛 wildin too hard but it鈥檚 a whole lot of cringe

  • May 6, 2021
    greetings

    Remove all filters but everyone has to post under their real name and picture, see how fast s*** changes

    Honestly would fix a lot of problems of the internet. I could see it being implemented in the future

  • May 6, 2021

    i already archive all my 4chan posts

  • May 6, 2021
    mdmadon

    saw twiter is prompting 'mean', tweets imagine there was no way to delete anything on any socials, you think people would be more careful or just as reckless?

    you can't delete your ktt account iirc

  • May 6, 2021

    I remember in the 7th grade I got cancelled for posting on Facebook everyone s*** up about Kony2012

    that was probably the worst thing I posted and kony2012 ended up being a big fake anyway

  • May 6, 2021
    1 reply

    Idk i hope my employers dont find out when i tweeted in support of white genocide