Reply
  • Dec 15, 2019

    Dallas,TX R&B / Hip-Hop artist

    Videos / Hits

    Hop on the wave friends!

  • Dec 15, 2019
    ·
    edited
  • Dec 15, 2019

    dam n****s don't wanna get put on

  • rolling loud interview out now

  • Facts I just heard love songs the other day , amazing vibes

  • Flaboi

    Facts I just heard love songs the other day , amazing vibes

    new snippet

  • CLB Tomas

    new snippet

    https://twitter.com/KAASHMYCHECKS/status/1215410981527900160

    S*** sound dope , can’t wait for that s***

  • lol these n****s were sleep

  • not even gonna lie just got put on by that genius Alicia keys video but this song smooth af whew

  • euphoria with trav and don toliver

  • she has a snippet of a track with tory lanez on her ig story, i'll put it up

  • proper

    not even gonna lie just got put on by that genius Alicia keys video but this song smooth af whew

    !https://youtu.be/7RzpX5DrlOw

    yes bro, the whole ep was hard

    but don't feel like youre late to the party.i was only on her early cuz i'm from dallas

  • Mar 17

    Yo my boy put me on in December

    Her tape is fire

  • Fitz

    Yo my boy put me on in December

    Her tape is fire

    yeah man, she's like so dope, not many female rappers make music that appeals to men as much as her.

  • Mar 17
    CLB Tomas

    yeah man, she's like so dope, not many female rappers make music that appeals to men as much as her.

    100% agree

  • tory lanez collab otw

  • How did I miss this , s*** is fire

  • Problems Video dropping Soon!

  • CLB Tomas
    https://twitter.com/hiiipowers/status/1315016984795455494

    Problems Video dropping Soon!

  • parked car convos II coming November!

    7:40

    says she wants to do a collab EP with Drake

  • CLB Tomas

    parked car convos II coming November!

    !https://youtu.be/V1p2jCcKqD8?list=TLPQMTUxMDIwMjA9NfaOaxLVrg

    7:40

    says she wants to do a collab EP with Drake

    she highkey prophesied the cosign

    crazy bc she had summer 16 merch on in the love songs video

  • I got lyric pranked by one of her songs once

  • co-signs from alicia keys and swizz beatz

Write a reply...|