Reply
  • And rejects their help.

    Hope he dies.

  • with no proof?

  • In a time of crisis for Iran the religious f***head says this:

  • this how he tryna go out before he dies

  • S*** is absolutely enraging. Rouhani was pleading for help yesterday, and today this happened.

    Iranians gone to dust

  • stingray

    S*** is absolutely enraging. Rouhani was pleading for help yesterday, and today this happened.

    Iranians gone to dust

    Even Zarif too lol

  • Damn a tragedy I mostly keep out if this sxn and these threads in particular cause I'm not informed enough if the middle eastern politics but I hope the people are ok.

  • Hard to trust a country that sanctioned them for years for no reason and used to support a murderous dictatorship in the same country so I understand him.

  • Instead of helping his country survive this pandemic, hes gon create conspiracies.

    10/10 government

  • STAR WARS FUR
    https://twitter.com/ksadjadpour/status/1241449563975794688

    damn sounds like democratic primaries

  • DickerSpaniel

    damn sounds like democratic primaries

    corruption everywhere

  • Free Vicious

    Damn a tragedy I mostly keep out if this sxn and these threads in particular cause I'm not informed enough if the middle eastern politics but I hope the people are ok.

    The government can take the steps they need to help the people. The sanctions don’t apply to food and humanitarian aid. Instead, they want you to think the sanctions are stopping them from doing anything so that they can get them taken off

  • Misleading title. He's stating that we were accused, which is a fact as Japan, Taiwan, and China have all had reports coming to this conclusion.

  • Enpax

    The government can take the steps they need to help the people. The sanctions don’t apply to food and humanitarian aid. Instead, they want you to think the sanctions are stopping them from doing anything so that they can get them taken off

    Yep, which again, f*** the Mullahs.

  • 3n310ta

    Misleading title. He's stating that we were accused, which is a fact as Japan, Taiwan, and China have all had reports coming to this conclusion.

    N****s really tryna escape the responsibility for this after this being they third f*** up

  • Free Vicious

    N****s really tryna escape the responsibility for this after this being they third f*** up

    The reason it's so bad in Iran is because of the US and the rest of the Zionist slave countries sanctions on the Iranian people.

  • 3n310ta

    The reason it's so bad in Iran is because of the US and the rest of the Zionist slave countries sanctions on the Iranian people.

    How does that correlate to my post about China b?

  • STAR WARS FUR

    In a time of crisis for Iran the religious f***head says this:

    https://twitter.com/khamenei_ir/status/1241676358994059264

    He ain't lying in that last sentence. The US get dirty w it

  • sace

    with no proof?

    Oh there is proof go to his website and watch his speech

  • He also said that supernatural forces and human forces are working together against the islamic republic. He is batshit crazy...

  • 3n310ta

    The reason it's so bad in Iran is because of the US and the rest of the Zionist slave countries sanctions on the Iranian people.

    Nope the reason it is so bad in iran is because every single person in charge is a moron. You have to be a moron and supporter of the regimme if you are in charge of anything... school principle, hospital chief, mayor ... every single government position is run by a moron

  • sace

    with no proof?

    Didn't we accuse the Russians of rigging the election

  • If you believe the 12th imam is the messiah and khamenei is his sole representative on earth you are a f***ing moron.

    This is the HIZBULLAH core belief

Write a reply...|