Reply
  • Nov 21, 2023
  • Nov 21, 2023
    ·
    1 reply

    theyve been dancing for awhile btw

  • Nov 21, 2023
    ·
    1 reply

    Why didn’t I get the Tate McRae sponsorship email? I could really use the cash

  • Nov 21, 2023
    ·
    1 reply
    Mozumozu

    Why didn’t I get the Tate McRae sponsorship email? I could really use the cash

    I got paid $25 to promote Reneé Rapp on here lol

  • Nov 21, 2023
    ·
    3 replies

    Where the men shaking their hips tho???

  • Nov 21, 2023
    Saturday

    I got paid $25 to promote Reneé Rapp on here lol

    i would want myself.. baby please believe me!

  • Nov 21, 2023
    ·
    2 replies
    Shin Chan

    Where the men shaking their hips tho???

    when i disappear off this website and a popstar serving choreo comes out you will know

  • Nov 21, 2023
    ·
    2 replies

    never heard of her til saturday now this is like the 5th time ive seen her wtf is going on

  • Nov 21, 2023
    ·
    1 reply

    YESSSIRRR

    GREEDY A F***ING BANGER

  • Nov 21, 2023
    ·
    edited
    ·
    2 replies

    00s Timbo / Neptunes era coming back

    First Weeknd - Popular
    Brent‘s new album
    Now this heat for the girlies

  • Nov 21, 2023
    Cody

    never heard of her til saturday now this is like the 5th time ive seen her wtf is going on

    she got a tik tok hit and her label has had her perform it like 6 times in the span of the last week

  • Nov 21, 2023
    xxxkiraxxx
    · edited
    !https://youtu.be/To4SWGZkEPk?si=u-hPzXBl4mH6M-9m

    00s Timbo / Neptunes era coming back

    First Weeknd - Popular
    Brent‘s new album
    Now this heat for the girlies

    DONT GET GREEDY !!

  • Nov 21, 2023
    ·
    3 replies

    30 year old KTT guy trying to bond with his niece at Thanksgiving

    "Tate McGraw is mother"

  • Nov 21, 2023
    atthepyramids

    when i disappear off this website and a popstar serving choreo comes out you will know

    yas b****

  • Nov 21, 2023
    ·
    2 replies
    Shin Chan

    Where the men shaking their hips tho???

    Troye Sivan came and went that fast. Pop star speed run

  • Nov 21, 2023
    ·
    1 reply

    how long till someone mention tinashe

  • Nov 21, 2023
    continuum

    how long till someone mention tinashe

    Oh pls god not again

  • Cody

    never heard of her til saturday now this is like the 5th time ive seen her wtf is going on

    gardens growing

  • Nov 21, 2023
    Rock Mudson

    Troye Sivan came and went that fast. Pop star speed run

    Homophobia… tour is coming!

  • Nov 21, 2023

    I like her style and Greedy is a bop. Even the singers today that have some dancing sometimes, like Dua Lipa, don’t dance like this. It’s very Britney

  • Nov 21, 2023

    I‘LL PUT U THROUGH HELL JUST TO KNOW ME YEAH YEAH 😫😫

  • Nov 21, 2023
    ·
    1 reply
    atthepyramids

    theyve been dancing for awhile btw

    always gotta clarify for the #slow ones...