Reply
  • Aug 30
    ·
    edited

    My Mac finally blew up after years of mistreatment and instead of buying a new one my brother let me use his PC

    There's so many things that are so inefficient about this and make me miss my mac so much but HOW DO YOU JUSTIFY SPEAKERS ON THE BOTTOM OF A LAPTOP?

    THERE'S NO SENSE TO IT. I have to lift up my laptop to get clear quality of the music I'm playing. And I googled this and I saw PC fans say 'oh well your hand and arm get in the way when it's on top' - I can confirm this has never happened!!

    I'm sorry but I'm trying to jam to some music and ir's muffled bc my laptop is on my lap aka blocking the sound. this is the stupidest thing ever

  • I mean there are PC laptops with speakers on the top

    it just costs more to do that so budget models put them on the bottom

    but yeah Macbooks have pretty incredible speakers

  • Windows is an operating system. If u bought a laptop with speakers on the bottom thats ur own fault. Not because of PC. if u were to get a windows laptop of an equivalent price to a MacBook ($1000+) I'm sure they would be comparable and probably more powerful than the MacBook

  • suzuki

    Windows is an operating system. If u bought a laptop with speakers on the bottom thats ur own fault. Not because of PC. if u were to get a windows laptop of an equivalent price to a MacBook ($1000+) I'm sure they would be comparable and probably more powerful than the MacBook

    any company that allows for speakers to be on the BOTTOM of a laptop deserves no respect for me

    so PC is disrespected forever

  • KaTeezy

    any company that allows for speakers to be on the BOTTOM of a laptop deserves no respect for me

    so PC is disrespected forever

    Its one company that makes all PCs

  • suzuki

    Its one company that makes all PCs

    idk but i know apple would never allow this

  • Who listens to music on laptop speakers anyway lol

  • bro plug some headphones in or something wtf

  • Broke boys in the thread without macs

  • Mendo

    bro plug some headphones in or something wtf

    this is beside the point

    why are headphones designed to be on the bottom in the first place

  • Cam Rellim

    Broke boys in the thread without macs

    facts u need a mac in todays landscape

  • Cam Rellim

    Broke boys in the thread without macs

    i got a xps 13

  • Mendo

    bro plug some headphones in or something wtf

  • KaTeezy

    facts u need a mac in todays landscape

    Imagine not having both.

  • Cam Rellim

    Broke boys in the thread without macs

    Smart bois using hackintosh.

  • I had this laptop & the speakers were surprisingly decent (Had beats audio processing)

  • dumbest thread ive seen in a big minute

    what on earth lmao

  • KaTeezy

    idk but i know apple would never allow this

    Then don't buy entry tier hardware and expect to get premiunm hardware

  • Bri10

    Then don't buy entry tier hardware and expect to get premiunm hardware

    So I was very emotional and upset the day I made this

    I just received my Mac and all is well again

    Apologies for my ignorance

  • Keyofthetwilight

    I had this laptop & the speakers were surprisingly decent (Had beats audio processing)

    With the glowy HP logo on the back?

  • Op ignorant

  • Bri10

    With the glowy HP logo on the back?

    Yeah it got super slow when i upgraded it to windows 10. also had a bunch of pirated plugins on it too probably those slowing it down

  • macs in 2020

Write a reply...|