Reply
  • May 16, 2021


    F*** all the music talk, its time for the real discussion Papiconda has become an urban legend on here, but Kendrick been keeping sme girl satisfied for all these years As usual, J Cole probably comes in third. What yall think?

  • May 16, 2021
    1 reply

    Drake

  • May 16, 2021

    I think I would let Drake blow my back out like a vault in a heist movie tbh

  • May 16, 2021
    Bushmanate

    Drake

    Draaake?! Nah, Ima need some receipts

  • May 16, 2021
  • May 16, 2021

  • May 16, 2021

    Kenny got that good d*** but I think cole would put me to sleep before I feel that first stroke tbh

  • May 16, 2021

    biggest??

    certifiedbattyboy????


  • May 16, 2021
    1 reply

  • May 16, 2021
    1 reply

    Papiconda sighting 馃槴馃槴馃槴馃槴馃槴馃槴馃崋

  • May 16, 2021
    1 reply

    Kendrick has had only 1 big era and that was 4 years ago

    Idk why y鈥檃ll act like he can compare to Drake commercially

  • May 16, 2021
    1 reply

    You right It's at least the big 5, no way Trav and Future are packing teeny weenies. Think Rocky and Sean probably packing too

  • May 16, 2021
    1 reply

    took me till #6 to understand what this is about

  • NeonNigga23 鈾伙笍
    May 16, 2021

  • May 16, 2021
    WRU

    took me till #6 to understand what this is about

    Took you till the 6th what???

  • May 16, 2021

    No

  • May 16, 2021
    2 replies

    Easily Drake

  • May 16, 2021
    FLIZZY 999

    Easily Drake

    You sound real certain about this

  • May 16, 2021

    Username to thread ratio off the charts

  • Blink187 馃
    May 16, 2021
    1 reply
    FLIZZY 999

    Easily Drake

    easily

  • May 16, 2021
    Blink187

    easily

    Yeah man Drake got a big d*ck

  • May 16, 2021
    1 reply

    Big Sean.

  • May 16, 2021

    Post Malone

  • May 16, 2021
    1 reply

    tyga

  • May 16, 2021
    1 reply

    Lock ban thread op