Reply
  • Updated Sep 22, 2020
  • Sep 20, 2020

    Is this the first we hearing about this??

  • Sep 20, 2020

    yo what

    been noticing they been active on ig lately

    f***in in

  • yolk 🪐
    Sep 20, 2020

    In these guys were my s*** in middle school

  • Sep 20, 2020

    God damn thats soon

  • Sep 20, 2020
    Cole2

    Is this the first we hearing about this??

    Pretty much. Knew it was done, coming soon and was called Shore

  • Sep 20, 2020

    Wow I literally was just saying it's been some time since their last one

  • Sep 20, 2020

    helplessness blues one of my all time favorites

    gonna spin crack- up today for sure

  • Sep 20, 2020

    lesssssssgooooo

  • Sep 20, 2020

    Are

    You

    F***ing

    Serious

  • Sep 20, 2020

    You sure it isn’t a single?

  • Sep 20, 2020
    gbluecheez

    You sure it isn’t a single?

    Yeah, reddit insiders saying its dropping 9:31 am est on Tuesday on streaming

  • Sep 20, 2020

    On a Tuesday? Man

  • Sep 20, 2020
    DwindlingSun

    Yeah, reddit insiders saying its dropping 9:31 am est on Tuesday on streaming

    I saw a screenshot saying a 2021 release tho 🤔

  • Sep 20, 2020
    Cowbook

    I saw a screenshot saying a 2021 release tho 🤔

    Just a placeholder date for vinyl and cd's

  • Sep 20, 2020
    DwindlingSun

    Just a placeholder date for vinyl and cd's

    Let's GO

  • Sep 20, 2020

    excuse me ??

  • Sep 20, 2020

    in

  • Sep 20, 2020

    Fleet Foxes and Sufjan Stevens in the same week lol

  • Sep 20, 2020

    Album is indeed called Shore, but the leaked tracklist also has a song on it called Shore, so this could just be a single.

  • Sep 20, 2020
    big tipper

    Album is indeed called Shore, but the leaked tracklist also has a song on it called Shore, so this could just be a single.

    reddit.com/r/indieheads/comments/iwdfgz/fleet_foxes_album_release_date_9222020

    album apparently

  • Sep 20, 2020
    French

    Fleet Foxes and Sufjan Stevens in the same week lol

    idles too

  • Sep 20, 2020

    montezumzum Today at 10:11 AM
    Robin how would you rate shore among other ff albums?

    robinpecknold Today at 10:11 AM
    Shore is best by far

    robinpecknold Today at 10:11 AM
    By far

  • Sep 20, 2020

    Been waiting for some new Fleet Foxes.. Helplessness Blues for de summer and Crack Up for de winter

  • Sep 20, 2020

    In

1
2
...
11
Write a reply...|