Reply
  • SPACEDOUT

    They really aint got no shame, straight rip-off

    https://mnml.la/products/mnml-pants-drop-crotch-cargo-pants-m2019-p764-blk?fbclid=IwAR1DrqGe3lqgb9ViQbnbkVEu0P4cTEF4r3Wi_WimQmK8TF4DSS1Y11abg5Q

    Lol no shit you idiot

  • SPACEDOUT

    They really aint got no shame, straight rip-off

    https://mnml.la/products/mnml-pants-drop-crotch-cargo-pants-m2019-p764-blk?fbclid=IwAR1DrqGe3lqgb9ViQbnbkVEu0P4cTEF4r3Wi_WimQmK8TF4DSS1Y11abg5Q

    Imagine even going on their website... L

  • HellaRichard

    Lol no s*** you idiot

    get off my dick

  • SPACEDOUT

    get off my d***

    LMAO u gotta baby dick tho nothing to get off

  • HellaRichard

    LMAO u gotta baby d*** tho nothing to get off

    k

  • SPACEDOUT

    k

    I only talk shit because your openly racist and transphobic in other sections mate

  • HellaRichard

    I only talk s*** because your openly racist and transphobic in other sections mate

    i honestly dont care what you think of me, the fact that you take those 2 labels so seriously just shows how controlled your "thoughts" really are, and it smells like you're a pawn of progressivism neoliberalism. Now let's talk about mnml.la and RO CAUSE THIS IS FASHION SXN.

  • free gucci mane

    nylon pants feel too track pant for me

    i want a more thick material on my cargos

    i honestly want the material on the pair you have or the corduroy

    these got me

  • SPACEDOUT

    i honestly dont care what you think of me, the fact that you take those 2 labels so seriously just shows how controlled your "thoughts" really are, and it smells like you're a pawn of progressivism neoliberalism. Now let's talk about mnml.la and RO CAUSE THIS IS FASHION SXN.

  • jesomo

  • free gucci mane ๐Ÿ’ฃ
    Feb 12
    SPACEDOUT

    i honestly dont care what you think of me, the fact that you take those 2 labels so seriously just shows how controlled your "thoughts" really are, and it smells like you're a pawn of progressivism neoliberalism. Now let's talk about mnml.la and RO CAUSE THIS IS FASHION SXN.

    i bet you get repulsed by rick runways

  • Feb 12
    SPACEDOUT

    RO Creatch cargos are top 3 of all time

    lmao creatches aren't even top 3 rick pants of all time. they're one of the most basic, beginner-level rick pieces

  • Feb 12
    HellaRichard

    I only talk s*** because your openly racist and transphobic in other sections mate

    lmao, fr. Openly racist and transphobic, the irony of him buying rick

  • rami

    lmao, fr. Openly racist and transphobic, the irony of him buying rick

    Rft

  • rami

    lmao, fr. Openly racist and transphobic, the irony of him buying rick

    rt

    delete thread

  • Feb 12

    thanks op gonna save myself $500
    for a brand that is mostly just high end copies their quality is actually pretty good most of the time. dont shoot the messenger

  • Man wears Rick Owens and throws words like progressive neoliberalism. What a waste of youth

  • I like how this thread completely turned from fuck mnml la to fuck op. If whats being said is true you should pack it up pal. Poppa Rick would be disappointed.

  • lmao did they really think they would get away with this

  • You guys want some bungee cord pants

  • how can u be into fashion and hate progressivism at the same time

  • Feb 13

    Best believe Iโ€™m copping

  • Feb 13
    Jonz In My Bonz

    Designers stay gettin f***ed over

    This is karma tbh. Rick came up making knockoffs so meh, I donโ€™t feel bad

  • Best believe when I rock my geo or
    Ramones, with these clone cretch ๐Ÿ˜‚, no chick gonna know and still gonna top me off at the end of the night.

  • CGod

    This is karma tbh. Rick came up making knockoffs so meh, I donโ€™t feel bad

Write a reply...|