Reply
  • Nov 21, 2022

    So idk if this is because i jack off a lot but i just cant c***during sex. Ive been barely jacking off lately tbh. Like once or twice a week this past month. I also dont know if its because im on SSRI's because i have had this problem even before i started those

    ive also noticed that when im having sex, my d*** feels numb when its inside her p****. Like i cant feel any sensation to my d***?

    Last friday, i got the best head in my life and i still didnt cum. I even tried jerking off and i just couldnt and most of the times i have s***or get head, i dont even end up finishing during the sesh. So im basically getting blue balled and s***

    any tips

  • Nov 21, 2022
    ·
    1 reply

    doctor.

  • Nov 21, 2022

    oh s***...

  • Nov 21, 2022
    ·
    1 reply

    find a femboy

  • OP
    Nov 21, 2022
    Knx

    doctor.

    i got prescribed some "sex" pills and i dont even think it works. Its not a blue chew or viagra tho

  • katherine 🇵🇸
    Nov 21, 2022
    ·
    2 replies

    knew who this was without even clicking

  • Purrp 🌚
    Nov 21, 2022
    katherine

    knew who this was without even clicking

  • Nov 21, 2022

    Get off them antidepressants

  • Nov 21, 2022

    I’ll help

  • ghosting ®️
    Nov 21, 2022
    ·
    1 reply

    do u exercise and/or how is your diet

  • OP
    Nov 21, 2022
    ·
    2 replies
    ghosting

    do u exercise and/or how is your diet

    yea i do but my diet IS s*** tho

  • Nov 21, 2022
    ·
    1 reply

    Its probably the ssri’s, it’s a common problem with them

  • OP
    Nov 21, 2022
    ·
    3 replies
    Changeofheart

    Its probably the ssri’s, it’s a common problem with them

    yea but ive had this problem before taking them

    i also could c***no problem when i jack off

  • OP
    Nov 21, 2022

    maybe i have death grip

  • Nov 21, 2022

    you need to leave that dope alone

  • ghosting ®️
    Nov 21, 2022
    BVL

    yea i do but my diet IS s*** tho

    fix that

  • Nov 21, 2022

    Anxiety, depression, and adhd medication often does this.

  • Nov 21, 2022
    ·
    2 replies

    have this same issue but if i just jerk it a lil i can c***

    kinda is a good problem, no pregnancy scares and can last forever if i wanted

  • Nov 21, 2022

    gotta go ham

  • OP
    Nov 21, 2022
    ·
    2 replies
    mr get dough

    have this same issue but if i just jerk it a lil i can c***

    kinda is a good problem, no pregnancy scares and can last forever if i wanted

    Real, but at least ur c*******tho

    also, hey man can I get tickets to the SDSU 1975 show. I told this girl about you

  • Nov 21, 2022
    ·
    2 replies
    mr get dough

    have this same issue but if i just jerk it a lil i can c***

    kinda is a good problem, no pregnancy scares and can last forever if i wanted

    Lol not a good problem. Your partner wants you to climax going forever and they not able to get the job done is not good.

  • OP
    Nov 21, 2022
    ·
    1 reply
    SBMike

    Lol not a good problem. Your partner wants you to climax going forever and they not able to get the job done is not good.

    yea I feel bad for the girl tbh sometimes.

    But I always just say "its me not you" type of s***

  • Nov 21, 2022
    ·
    1 reply
    BVL

    yea I feel bad for the girl tbh sometimes.

    But I always just say "its me not you" type of s***

    Yea this happened to me when I used to go crazy with the jerking. And couldn’t cum, and people I’ve been with would literally just get to ask what they need to do to get me to cum. And nothing they did helped, it wasn’t a good thing at all.

    I’d say try not jerking at all for a while then try again with s***and see if that helps, that’s what worked with me.

  • Nov 21, 2022
    ·
    1 reply

    Definitely the SSRIs. I’ve never taken them before but I heard you can’t nut off them

  • OP
    Nov 21, 2022
    ·
    1 reply
    SBMike

    Yea this happened to me when I used to go crazy with the jerking. And couldn’t cum, and people I’ve been with would literally just get to ask what they need to do to get me to cum. And nothing they did helped, it wasn’t a good thing at all.

    I’d say try not jerking at all for a while then try again with s***and see if that helps, that’s what worked with me.

    how long did u go without jerking?

1
2
...
7