Reply
  • f***ed up, RIP to the victims

  • Oct 14
    2 replies

    Damn I鈥檇 rather get shot

  • Oct 14
    1 reply

    That鈥檚 sum outlandish s*** though鈥as he on a horse

  • Oct 14
    Youngtub3steak

    That鈥檚 sum outlandish s*** though鈥as he on a horse

    this was my first thought. man tryna be flashy. unfortunately he was skilled as well because he did kill multiple people, sadly.

  • Damn didn鈥檛 even make it in this thread before someone used this tragedy to downplay other tragedies

  • Oct 14
    1 reply

    Getting killed by bow and arrow would suck man smh rip

  • Oct 14
    2 replies

    Was he like sniping them from a buikding? Sounds f***ed up damn. RIP to those lost, what a wild headline

  • Oct 14

    That鈥檚 crazy

  • Oct 14
    1 reply
    Wisdom

    Was he like sniping them from a buikding? Sounds f***ed up damn. RIP to those lost, what a wild headline

    5 people dead plus others injured. Don't see how he hits that many people without a vantage point

  • Oct 14
    2 replies
    SlicedBread

    Getting killed by bow and arrow would suck man smh rip

    Must be agonizing af tbh. The arrows probably pierced organs or hit major arteries, in order for them to be fatal.

    Wtf was the motive?

  • PapiPedro

    5 people dead plus others injured. Don't see how he hits that many people without a vantage point

    Yeah that鈥檚 true. Wtf

  • thats f***ing nuts

  • Oct 14
    1 reply
    eclass

    Damn I鈥檇 rather get shot

    for sure, even if u survive imagine pulling an arrow out

  • Nayuta 馃Β
    Oct 14
    2 replies
    CuzzoP

    for sure, even if u survive imagine pulling an arrow out

    feel like you supposed to leave it in or else you bleed out faster

    at which point ideally paramedics or whoever got you numbed up at the least

  • ALPHABAE

    Must be agonizing af tbh. The arrows probably pierced organs or hit major arteries, in order for them to be fatal.

    Wtf was the motive?

    i mean yeah thats one of the reasons guns were invented, is because they would kill faster, than their more direct counterparts

    it's an agonizing death

  • Nayuta

    feel like you supposed to leave it in or else you bleed out faster

    at which point ideally paramedics or whoever got you numbed up at the least

    yeahh true you're right

    F***k that would suck so bad

  • Oct 14
    2 replies
    Nayuta

    feel like you supposed to leave it in or else you bleed out faster

    at which point ideally paramedics or whoever got you numbed up at the least

    RT

    IF YOU MOTHERFUCKERS ARE EVER IMPALED DO NOT PULL THE B**** OUT

    LEAVE THE MF IN TILL HELP ARRIVES

  • Rough way to go out damn

  • Let鈥檚 guess which website he visited often

  • khalqi 馃嚘馃嚝
    Oct 14

    Holy s*** how did he hit AND kill 5 people he has to be good with a bow

  • Oct 14

    f***ed up

  • Oct 14
    1 reply

    Always imagine these pussies killing themselves afterwards but I guess it's type hard fo take your own life with a bow n arrow

  • Oct 14
    1 reply
    Jvnkyrdawg

    Always imagine these pussies killing themselves afterwards but I guess it's type hard fo take your own life with a bow n arrow

    death by foot release

  • Ol Game of Thrones head ass

  • frenchpress

    death by foot release

    foot to eye coordination, but death by feet sounds unexplainable, but then again this is Sparta, aka footpress

Write a reply...|