nettspend

Page 1 of 16
Reply
  • Jul 21, 2023
  • Jul 22, 2023
    ·
    4 replies
    lonny860
    !https://www.youtube.com/watch?v=fekiI4Vkt9Y

    u know where dude from? city look lowkey familiar

    edit: this bby goyard? did he jus change his name lmao

  • Jul 22, 2023
    ·
    1 reply

    found this in the recommended this s*** kinda hard

  • Jul 22, 2023
    ·
    2 replies
    Lystra

    u know where dude from? city look lowkey familiar

    edit: this bby goyard? did he jus change his name lmao

    nah this my boy Phat's artist

  • Jul 22, 2023
    Lystra

    found this in the recommended this s*** kinda hard

    !https://www.youtube.com/watch?v=EgXcOnmsGRU

    acid n xhris are fye

  • Jul 22, 2023
    ·
    1 reply
    lonny860

    nah this my boy Phat's artist

    phat lowkey carrying the whole underground rn

  • Jul 22, 2023
    ·
    2 replies
    Lystra

    phat lowkey carrying the whole underground rn

    Never heard of him

    What should I check for from him and other artists he work with?

  • Jul 22, 2023
    Vox

    Never heard of him

    What should I check for from him and other artists he work with?

    his soundcloud or youtube

    both should just be dj phat

    he not an artist btw

  • Aug 8, 2023
  • Aug 8, 2023
    ·
    1 reply
    Vox

    Never heard of him

    What should I check for from him and other artists he work with?

    You've def heard of dj phatt but its just no clicking

  • Aug 8, 2023

    Artists naming themselves after scams now . I guarantee there’s someone named rug pull , bit connect or bank run

  • Aug 8, 2023
    ·
    1 reply
    Heatwaves

    You've def heard of dj phatt but its just no clicking

  • Aug 9, 2023
    ·
    1 reply
    Vox

    he dropped The Race

  • Aug 9, 2023
    ·
    1 reply
    lonny860

    he dropped The Race

    OG and I was sleep

  • Aug 9, 2023
    ·
    edited
    Vox

    OG and I was sleep

    Check his page out soundcloud.com/djphat1996

  • Sep 1, 2023

    he hard

  • Sep 1, 2023
    Lystra

    u know where dude from? city look lowkey familiar

    edit: this bby goyard? did he jus change his name lmao

    he from Virginia

  • Sep 12, 2023
    ·
    1 reply

    here we go lol

  • Sep 15, 2023

    he's gonna do it

  • Sep 15, 2023
    ·
    1 reply

    No way this dweeb got a thread on here

  • Sep 15, 2023
    ·
    1 reply

    nettspend

  • Melz ⚜️
    Sep 15, 2023

    If you want to know who is gonna make noise just look at Lonny’s threads 💀

    Not for me though

  • Sep 15, 2023
    Slutdog

    No way this dweeb got a thread on here

    he less of a dweeb than half of soundcloud and he litterally a kid man lol

  • Sep 15, 2023
  • Sep 23, 2023
    ·
    1 reply
1
2
...
16