Reply
  • Lmao weirdo

  • CRACKASTEPPAVEGAN

    The Mario stance is crazy

    It's a-me yeezio

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Kr0niic

    https://www.rollingstone.com/music/music-news/kanye-west-lawsuit-donda-school-1234997814/

    some great quotes here

    Some of Ye’s “dangerous rhetoric” was repeated in front of Donda Academy students, according to the suit, and Ye allegedly once told two children that he wanted them to “shave their heads and that he intended to put a jail at the school – and that they could be locked in cages.”

    but heres my favorite

    The rapper then “physically threatened” Phillips, according to the suit, repeatedly saying he was “going to punch you in the face” before his mood suddenly shifted. “Imitating the celebratory dance of Mario from the famous video game Super Mario Brothers,” the suit claims. “Kanye jumped up with punching one fist in the air, while he said “I’m gonna give you one more chance. Another life!”

    that Mario quote is incredible and I know he did a high pitched Italian accent too

  • Mac Wit Da Cheese

    Who’s Trevor Phillips?

    Black Yeezy employee that was hired in late 2022 in the wake of White Lives Matter and Alex Jones

  • The guy Ye threatened shoulda spun around in a summersault like Sonic

  • Clipaveli The Don

    The guy Ye threatened shoulda spun around in a summersault like Sonic

  • Apr 2
    ·
    2 replies
    Mac Wit Da Cheese

    Who’s Trevor Phillips?

  • Ye would never do some s*** like that

  • Apr 2
    ·
    2 replies
    Zero

    Is rollingstone owned by jews?

    Most racist mainstream publications owned by Jews or Jew lovers

  • Just a little antisemitism

  • Fries

  • Apr 2
    gnarlynasty

    Not surprised but the details leave me sorta speechless, this man is a nut

  • Zero

    Is rollingstone owned by jews?

  • whippet volverse

    being this famous must be exhausting

    everybody wanna pop out and get some money bc you got mad at them

    some kids are s***heads that will end up in the penitentiary
    it is what it is

    crine

  • Apr 2
    ·
    1 reply
    Mac Wit Da Cheese

    Who’s Trevor Phillips?

    wait his name is trevor philips ?

  • EchiPoet

    Bro rlly said

  • Crossroadsz

    Most racist mainstream publications owned by Jews or Jew lovers

  • st mis

    i don’t believe the story but y’all gotta stop it man

  • EchiPoet

    Bro rlly said

  • Apr 2
    ·
    2 replies

    Yet everytime I trash him I get the ye brigade jumping on me
    Let see them defend this
    Child abusing tap dancing coon piece of s***

  • lildíckgirl666

    wait his name is trevor philips ?

    Lmao yeah that’s the name of dude suing

  • Apr 2
    ·
    1 reply

    Nigga thinking he Rdc world with the video game house Mario

  • sabbaroni 🧔🏻
    Apr 2

    the Mario thing makes sense if you know Kanye’s middle name

  • Apr 2
    ·
    1 reply
    Miles Morales

    Nigga thinking he Rdc world with the video game house Mario

    You type exactly like this dude, it’s you isn’t it.

    ktt2.com/@jamian_minato

1
...
4
5
6
...
16