Reply
  • Jan 11, 2020

    This thread for all the visionaries who are on this wave before it becomes mainstream for gaming this decade.

    I’m currently rockin a ps vr, favorite games are firewall, Rec room, and beat saber.

    Anyone else planning on or already apart of the VR future?
    PSVR gang fo life

  • Jan 11, 2020

    VR so underrated

    Hope it levels up next generation

    My favorite VR game is Thumper

    Had a PSVR now just got a Rift but my graphics card too weak atm

  • Jan 11, 2020

    anyone who's tried vr knows it takes it another level
    the tech is gonna get so good over this decade, resolution, fov, refresh rate, eye tracking + foveated rendering, wireless

    i got og vive w/ knuckles controllers, half life alyx so soon

    my favourite vr game is half life alyx

  • Jan 11, 2020

    So what’s the best VR system to get? I’m a total rookie

  • Kr0niic ☘️
    Jan 11, 2020

    Rift S gang checking in.

    HALF LIFE ALYX SO DAMN SOON

    who am i kidding its valve it needs at least 2 delays for it to be real

  • Jan 11, 2020
    onetwo

    VR so underrated

    Hope it levels up next generation

    My favorite VR game is Thumper

    Had a PSVR now just got a Rift but my graphics card too weak atm

    Facts dude!!! Ima have to try thumper is it on PSVR?

  • Jan 11, 2020
    jmst

    anyone who's tried vr knows it takes it another level
    the tech is gonna get so good over this decade, resolution, fov, refresh rate, eye tracking + foveated rendering, wireless

    i got og vive w/ knuckles controllers, half life alyx so soon

    my favourite vr game is half life alyx

    I’m so glad there’s people on here who know what I’m getting hype about. Nobody sees what’s coming, VR is already good, it’s about to be amazing.

  • Jan 11, 2020
    Tha7osavage

    So what’s the best VR system to get? I’m a total rookie

    It depends on what you have/like. If you have a PS4 the PSVR is already compatible, as well as inexpensive like most other VR’s. Also it comes with a huge library of games because Sony is super supporting it.

  • Jan 11, 2020
    Teedawg

    Facts dude!!! Ima have to try thumper is it on PSVR?

    Yup it’s the first game I played for the PSVR it’s a rhythm game but it’s honestly a whole experience out of this world no exaggeration

    Gotta play it with headphones

  • Jan 11, 2020
    Teedawg

    It depends on what you have/like. If you have a PS4 the PSVR is already compatible, as well as inexpensive like most other VR’s. Also it comes with a huge library of games because Sony is super supporting it.

    Gotcha. Yeah I have a PS4, but just didn’t know if the other VR systems were superior to the PS4 stuff. Might just jump the gun and cop it. What’s your fave game or experience so far?

  • Jan 12, 2020
    Tha7osavage

    Gotcha. Yeah I have a PS4, but just didn’t know if the other VR systems were superior to the PS4 stuff. Might just jump the gun and cop it. What’s your fave game or experience so far?

    That’s how I got mine, it was an impulse buy last year but a full year later I can tell you it was completely worth it. Doom VR is crazy, I heard Skyrim is crazy, beat saber and super hot are essentials though.

  • Really need a forza horizon entry in vr

  • If you have psvr you 100% must buy no mans sky

  • Jan 13, 2020
    BUMBLINGSPASTIC

    If you have psvr you 100% must buy no mans sky

    Good thing I already bought it back in 2017

  • Feb 10, 2020

    just tried throwing hands with a zombie in the walking dead

  • Oct 12, 2020

    Forgot about this thread... it’s been a long year. Perfect for VR tho

  • Oct 13, 2020

    Just got my Index last week
    came with Alyx. whew.
    been playing that and Jet Island
    oh and deoVR player

  • Oct 13, 2020

    Really hoping psvr2 is a good enough upgrade for me to cop

  • Oct 13, 2020

    Anyone get the quest 2?

    Thinking about getting it

  • Kr0niic ☘️
    Oct 13, 2020
    Kr0niic

    Rift S gang checking in.

    HALF LIFE ALYX SO DAMN SOON

    who am i kidding its valve it needs at least 2 delays for it to be real

    Wasn’t delayed

    Top 2 goty

  • Oct 13, 2020

    Let me know how it is

    If you got a link especially let me know how pcvr is

  • Oct 14, 2020

    Nice!

    It's sounding like this is a good entry point into VR

  • Oct 15, 2020

    preordering the hp reverb gen2 tonite. copped it for some work stuff. really not sure what games to try any recs?

  • Oct 16, 2020

    If we get these controllers for psvr2 + tracking without a camera, it's gonna be an insta cop

  • Nov 25, 2020

    Got every achievement in the Creed boxing game

    I surprisingly stomped the other guy in the only PVP fight I did. Taunting is fun af

Write a reply...|