Reply
  • Jun 10
    10 replies

    American Dad. Easy

  • Jun 10
    XantaClaus

    American Dad. Easy

  • Jun 10
    1 reply

    American Dad and it isn't not even remotely close

    in order South Park > Simpsons > Family Guy > American Dad

  • Jun 10
    2 replies

    all four

  • Jun 10

    american dad

  • hayabusa 馃晪
    Jun 10

    keep south park

  • Jun 10
    1 reply

    Family Guy. What the f***, who鈥檚 saying American Dad are y鈥檃ll serious? 馃槀

  • Jun 10
    4 replies

    South Park fell the f*** off these last two seasons tho.

    When South Park is bad, it鈥檚 worse then Family Guy.

    No i am not being hyperbolic

    Member berries is the worst f***ing joke in history and so is anything tegridy farms related

  • american dad

  • Jun 10
    XantaClaus

    American Dad. Easy

  • American Dad never made me laugh

  • Idk how much s*** I鈥檓 gonna get for this but I鈥檝e pretty much never watched simpsons in my life. Ever.

  • Simpsons can Foh

  • If you don鈥檛 get American dad humor then you prob poop pellets

  • Jun 10
    1 reply
    Emery

    South Park fell the f*** off these last two seasons tho.

    When South Park is bad, it鈥檚 worse then Family Guy.

    No i am not being hyperbolic

    Member berries is the worst f***ing joke in history and so is anything tegridy farms related

  • Jun 10

    American Dad

    Simpsons >>> Family Guy > South Park

    85% of South Park is annoying and unfunny. 10% is decent to good. Only 5% is great

  • Jun 10
    1 reply
    Emery

    South Park fell the f*** off these last two seasons tho.

    When South Park is bad, it鈥檚 worse then Family Guy.

    No i am not being hyperbolic

    Member berries is the worst f***ing joke in history and so is anything tegridy farms related

    South park fell off like 7 seasons ago which is crazy bc they were on a crazy run

  • The worst Family Guy episodes are way worse than anything on the other shows and I think the first four seasons are genius but it鈥檚 easily Family Guy

  • simpsons, south park and family guy all hav classic runs even if they r inconsistent as f*** now. what the f*** does american dad hav lmao

  • Jun 10
    1 reply
    OVO sizzle

    South park fell off like 7 seasons ago which is crazy bc they were on a crazy run

    South Park is still great

  • Daquan98

    South Park is still great

    havent watched since garrison became trump but l was already kinda over it

    def had rhe longest run of any of them

  • Family Guy

  • Jun 10
    4 replies

    It鈥檚 crazy how underrated American Dad is as a cartoon. It鈥檚 surpassed Family Guy about a decade ago

  • Jun 10
    Psychodrama

    all four

1
2
...
8
Write a reply...|