Reply
  • Updated Jun 11

    Pi'erre Bourne - The Life Of Pi'erre 5

    Documentary :

    First single : 4U (Playstation)

    music.apple.com/us/album/4u-single/1560374768

    Second single : Groceries

    Third Single : Sossboy 2 (June 9th)

    Confirmed Feats:
    Playboi Carti
    Lil Uzi Vert
    Sharc

    Confirmed music videos:
    PlayStation

    SNIPPETS
    Drunk and nasty LEAKED but will have carti

    Southside

    PS4

    Oscar the grouch

    Switch lanes (Feat. Playboi carti) LEAKED

    Honeyberry 2

    Rocket (Feat. A$AP ROCKY)

    Palm angels

  • Jun 30, 2020

    innn

  • PS4 could it be?

  • Jun 30, 2020

    please

  • Jun 30, 2020

  • Jun 30, 2020
    1 reply

    this the one with features or nah?

  • Jun 30, 2020

    In

  • Jun 30, 2020
    GIO GIO

    this the one with features or nah?

    yes

  • RX figtalk 馃悙
    Jun 30, 2020
    1 reply

  • Jun 30, 2020

    boy slow down

  • RX figtalk 馃悙
    Jun 30, 2020
    1 reply

    @pordjaimemanrique get in here

  • Jun 30, 2020
    1 reply

    wow this man bout to bless us with another 10/10 project he really a young goat

  • Jun 30, 2020

    He gotta chill

  • Jun 30, 2020

    in

  • hayabusa 馃晪
    Jun 30, 2020
    1 reply

    """""""""""""""""soon""""""""""""""""""

    in tho

  • Jun 30, 2020

    In af TLOP4 deluxe flames

  • Jun 30, 2020
    edited

    i cant believe we're finally getting southside and playstation
    if he dont blow after those two f*** the mainstream

  • Jun 30, 2020

    With some features? Oh yeah he definitely finna blow

  • Jun 30, 2020

    need tlop5 deluxe

  • Jun 30, 2020

    Trippie fumin

  • Jun 30, 2020
    hayabusa

    """""""""""""""""soon""""""""""""""""""

    in tho

    this s*** not dropping this year

  • Jun 30, 2020

    PS4

    grown accustomed to the adlibs from the snippet tbh

  • Jun 30, 2020

    Listened to tlop4 and deluxe front to back today

    so many slappers

  • Jun 30, 2020

    Crossin paths like I鈥檓 Iverson
    S***women like vitamin
    No strings attached like violin
    Her p**** wet I鈥檓 fireman

1
2
...
70
Write a reply...|