Reply
  • 1 reply
    lol smiley face

    U wanna bet on this? Like an account bet?

    Not really tbh

  • 1 reply
    Benjy

    Hit Boy is top 1 all time

    Hit boy over alc Kanye Pharrell premier 9th madlib flylo randomblackdude larryfisherman metro Pierre juicy Paul timbaland 40 boi1da Pete Rock Harry fraud thundercat is absolutely insane

  • 1 reply
  • 1 reply
    925Andrew

    Hit boy over alc Kanye Pharrell premier 9th madlib flylo randomblackdude larryfisherman metro Pierre juicy Paul timbaland 40 boi1da Pete Rock Harry fraud thundercat is absolutely insane

    I like Hit Boy but yeah

    Top 20/30

    maybe

  • Lord187x

    I like Hit Boy but yeah

    Top 20/30

    maybe

    Some of hit boys beats are amazing like 10/10

    Some of them sound like 2k soundtrack beats in the worst way possible

  • 1 reply
    Al Supremo

    https://hiphopdx.com/news/id.71188/title.the-game-drops-hit-boy-produced-violence-as-drillmatic-album-suffers-another-delay

    I meant as far as July 8鈥 I don鈥檛 see that anywhere

  • 1 reply
    RyGuy03

    I meant as far as July 8鈥 I don鈥檛 see that anywhere

    "The Game revealed on Tuesday (June 21) that the project is now being pushed back once again to July 8"

  • Al Supremo

    "The Game revealed on Tuesday (June 21) that the project is now being pushed back once again to July 8"

    Damn I missed that ! Good looks

  • RyGuy03

    Source ?

  • 925Andrew

    Game will clear at least 100k easy, multiple Kanye features and other big features, hit boy and other big producers attached, big tracklist for streaming

    We will see. And I'm a fan, I'm not hating, just don't see him doing much unless he starts picking better singles. And even then, I see him doing around 50K.

  • starting to think "Mind vs. Heart" isn't part of the title after all

  • SCREAM FROM THE ROOFTOP

    FREE YOUNG THUG

  • 1 reply
    925Andrew

    Game will clear at least 100k easy, multiple Kanye features and other big features, hit boy and other big producers attached, big tracklist for streaming

    Hes not doing over 100k lol. Hes lucky if he does over 30k.

    Which isnt that much of an L when you know hes fully independent now.

  • BLACK 馃幈
    1 reply
    925Andrew

    Not really tbh

    don't believe in your boy?

  • Not bad

  • Big Guwop

    Hes not doing over 100k lol. Hes lucky if he does over 30k.

    Which isnt that much of an L when you know hes fully independent now.

    this

  • 1 reply
    BLACK

    don't believe in your boy?

    Why is the game my boy

  • BLACK 馃幈
    925Andrew

    Why is the game my boy

    idk just a guess...
    @op

  • Spitta just dropped a song with Banks (Banks ate) and Banks announced his first single for COTI2 ft Conway