Reply
  • May 22, 2020

    Just moved in to my new spot and I wanted to personalize the place and give it some character. In my studio I wanted to put up a framed photo of lil wayne and birdman, a separate photo of 40 shebib, and I'll get the photo of ye and mike dean working in the home studio too. I needed help finding some dope lil wayne and baby photos, I know some crazy Weezy fans got rare photos that would be sick. Also wanted to make the bathrooms fun, I wanted like a crazy news article or something edgy lmfao. Anybody got some cool ideas. Want a ufc poster in the kitchen as well.

  • May 22, 2020
    1 reply

    Want a ufc poster in the kitchen as well.

  • May 22, 2020

  • May 22, 2020
    cyberkid2000

    Want a ufc poster in the kitchen as well.

    Lmfao yeah hella art

  • May 22, 2020
    1 reply

    If anybody does some cool art I'm always willing to buy some s*** too. I like minimalistic s***, anything pop culture and satire.

  • May 22, 2020
    edited
    1 reply
    Xannypatio

    If anybody does some cool art I'm always willing to buy some s*** too. I like minimalistic s***, anything pop culture and satire.

    i can get an artistic version of this for u

  • May 22, 2020
    1 reply
    BIGGWAVE

    i can get an artistic version of this for u

    Lmfaoo perfect. Just make sure they can word art "mr. 305 worldwide" smack dab on his forehead

  • May 22, 2020
    1 reply
    Xannypatio

    Lmfaoo perfect. Just make sure they can word art "mr. 305 worldwide" smack dab on his forehead

    bruh im serious
    i can get it for you

  • May 22, 2020
    3 replies
    BIGGWAVE

    bruh im serious
    i can get it for you

    Haha I think it would be played out and unoriginal

  • May 22, 2020
    Xannypatio

    Haha I think it would be played out and unoriginal

    wow u playin mr worldwide like that

  • Jul 28, 2020
    Xannypatio

    Haha I think it would be played out and unoriginal

  • Jul 29, 2020

    mike adriano crib got some cool wall art

  • Jul 29, 2020
    Xannypatio

    Just moved in to my new spot and I wanted to personalize the place and give it some character. In my studio I wanted to put up a framed photo of lil wayne and birdman, a separate photo of 40 shebib, and I'll get the photo of ye and mike dean working in the home studio too. I needed help finding some dope lil wayne and baby photos, I know some crazy Weezy fans got rare photos that would be sick. Also wanted to make the bathrooms fun, I wanted like a crazy news article or something edgy lmfao. Anybody got some cool ideas. Want a ufc poster in the kitchen as well.

    Take up art and make your own stuff to hang on your walls

  • nigga gonna decorate his crib with a bunch of pics of random guys
    how bout REAL art

  • its like $30 on etsy

  • Jul 29, 2020
    edited
    1 reply

    Check out some canvas prints on ETSY

  • Jul 29, 2020

    photo of a plant

  • Jul 29, 2020

    make a bid on sothebys

  • Jul 29, 2020

    I just have this

  • Jul 29, 2020
    Mango

    Check out some canvas prints on ETSY

    fiyah

  • Jul 29, 2020
    Xannypatio

    Haha I think it would be played out and unoriginal