Reply
  • proper

    @idkICantPick yo what was that one emo bad u put me onto last year I think they had a song title about like going to college/graduating high school or some s***

    please don鈥檛 reply blink 182 going away to college

    unrelated but here's a good one

  • proper 馃敥
    1 reply
    nexii
    !https://www.youtube.com/watch?v=mkYSYypZSIQ

    ?

    nah one of their merch t shirts had like Bart Simpson on it iirc

  • proper 馃敥

    Damn k really need to start creating specific playlists on YouTube instead of just liking s***.

    I like too much s*** on YouTube s*** pretty much a useless function.

  • proper 馃敥
    2 replies

    F*** I even made a thread for their album after you put me on but ktt thread history only goes up to 2months

  • proper

    F*** I even made a thread for their album after you put me on but ktt thread history only goes up to 2months

    oh wait do u mean khaki cuffs?

  • 1 reply
    proper

    F*** I even made a thread for their album after you put me on but ktt thread history only goes up to 2months

    ??

  • proper 馃敥
    nexii
    !https://www.youtube.com/watch?v=PUMywEg9wgk

    ??

    F*** YES MY GGGGG

  • proper 馃敥
    proper

    nah one of their merch t shirts had like Bart Simpson on it iirc

    It was actually Garfield

  • plants 馃幁
    1 reply

    finished my sandwich for lunch and feeling blessed to have my wife making me tasty sammies every work day

  • hell yea

  • 1 reply

    This chili from Subway ain鈥檛 that bad tbh.

  • burrito

  • 1 reply
    ghosting

    I didn't get that either lol

    amazon groceries mid af

    maybe whole foods gets folded into it bcus of the acquisition

  • Phlegm

    maybe whole foods gets folded into it bcus of the acquisition

    oh tru

  • plants

    finished my sandwich for lunch and feeling blessed to have my wife making me tasty sammies every work day

    Whoa u have a wife

  • Morganomics

    This chili from Subway ain鈥檛 that bad tbh.

    Relax

  • I have eaten so much gordon ramsay cauliflower toast

  • 1 reply
    nexii

    @ROVO update on shaved meat

    I never did it

  • ROVO

    I never did it

    :(((

  • proper 馃敥
    1 reply

    these mini japanese lemon baumkuchen kinda fire for pre packaged pastry

  • proper

    these mini japanese lemon baumkuchen kinda fire for pre packaged pastry

    baumkuchen

    hehe

    baum
    heh

  • Strawberries

  • 1 reply

    was starving after a 5 hour exam

Write a reply...|