Reply
  • Updated May 12, 2021

    We live in a society of double standards. Its unfair...

    This is so sad


    Shit Post my Guest Book

  • We live in a society

  • May 12, 2021

    We live

  • May 12, 2021
    2 replies

    Good question. Maybe it's cause everyone is expected to have hair. But I do agree that some guys can't help going bald.



    Click HERE to SIGN my Guestbook!

  • May 12, 2021
    2 replies

    thread got me wanting to make a signature like the old school forum days

  • May 12, 2021

    I mean way two different things lmfao.
    Bald girls still have get weird looks and some girls with a short cuts are assumed to be lesbian

  • May 12, 2021
    1 reply

    If you鈥檙e going to wear a toupee you might as well get a whole ass lace front

  • May 12, 2021

    why can't x do this but y can?

  • May 12, 2021
    1 reply

    Nah that first transformation too drastic, I don鈥檛 believe it,

  • May 12, 2021
    1 reply

    cuz created a whole new twitter account, saved those videos, re uploaded them, and then made this thread just to hate on women wearing make up

  • May 12, 2021

    Lebron needs that second one

  • May 12, 2021
    1 reply

    do whatever the f*** u want

  • May 12, 2021

    Double standards

  • May 12, 2021
    6 replies

  • May 12, 2021
    iCarly Japan

    do whatever the f*** u want

  • May 12, 2021
    edited
    1 reply
    SBMike

    Nah that first transformation too drastic, I don鈥檛 believe it,

    you better believe it


    Shit Post my Guest Book

  • May 12, 2021

    loser thread

  • May 12, 2021

    Oh come on people laugh when women's wigs fall off too

  • May 12, 2021
    Malakas

    He disrespected the bing!

  • May 12, 2021
    EGO

    cuz created a whole new twitter account, saved those videos, re uploaded them, and then made this thread just to hate on women wearing make up

    how am i hating bro ? i never hinted HATE im just sayin why its frowned upon for dudes to have toupee. It shouldnt be weird


  • May 12, 2021
    1 reply
    hot pancakes

    thread got me wanting to make a signature like the old school forum days

    Go make one!



    Click HERE to SIGN my Guestbook!

  • May 12, 2021
    DAVIDP

    Go make one!



    Click HERE to SIGN my Guestbook!

    I noticed you鈥檙e collecting our email addresses with the guestbook

  • May 12, 2021

    cause niggas sensitive about hair and hair on top of other dudes heads.

  • May 12, 2021
    2 replies

    If you鈥檙e wearing a toupee you tryin to fool people. No one sees a girl with makeup and thinks it鈥檚 natural.

  • May 12, 2021
    1 reply

    Wtf is this guestbook signature