Reply
  • video is f***ing KINO the scene is keeping it underground but the production values 📈

  • new snippet 🔥🔥🔥

  • Sep 15
    ·
    2 replies

    @marcusg @DwindlingSun @op track with MIKE out now on streaming first time we have MIKE on a Navy beat since 2019, he killed it
    tidal.com/browse/album/197274334

  • Sep 15

    This is gonna be crazy

    Wiki >>

  • Sep 15
    ·
    1 reply

    How is track4 feat blue if it’s already blue

  • Sep 15
    dontworry

    How is track4 feat blue if it’s already blue

    rapping on it

  • Sep 15
    ·
    1 reply
  • All of the singles have been fire so far

  • beflygelt
    !https://youtu.be/rLodvrH2KME

  • beflygelt

    @marcusg @DwindlingSun @op track with MIKE out now on streaming first time we have MIKE on a Navy beat since 2019, he killed it
    https://tidal.com/browse/album/197274334

    Hell yeah

    Still waiting on that Mike x Navy …

  • sheesh

  • Sep 21
    ·
    1 reply
  • Sep 21
    ·
    1 reply
    YoungNastyShawty
    !https://m.youtube.com/watch?time_continue=1356&v=TpVJ90NtYT8&feature=emb_title

    lol he doing the interview from his fire escape

  • Sep 21
    beflygelt

    @marcusg @DwindlingSun @op track with MIKE out now on streaming first time we have MIKE on a Navy beat since 2019, he killed it
    https://tidal.com/browse/album/197274334

    it was a navy blue beat yooooo

  • Sep 21
    ·
    1 reply
    BIGKIR

    lol he doing the interview from his fire escape

    From his Roof

  • Rx Marcus

    From his Roof

    I was thinking that lmao

  • Sep 22
    ·
    1 reply
  • Rx Marcus
    !https://youtu.be/Hm8JOFKMq4A

  • Smh this s*** is flames

  • mannn wiki sounds so good im excited for this

  • album prod by navy blue?

  • Sep 22
    ·
    2 replies
    DS2

    will never not be in for either of these guys

    Same but apart of me feels like these guys are making the same songs/projects over and over…

    Idk where they go from here. Theyve all pretty much mastered rapping but the production can be samey

  • Sep 22
    ·
    edited
    ·
    1 reply
    Maartins

    Same but apart of me feels like these guys are making the same songs/projects over and over…

    Idk where they go from here. Theyve all pretty much mastered rapping but the production can be samey

    Certainly a fair criticism of Navy - and especially the projects fully produced by him.

    Unfortunately shaping up to be the case here too.

    But prior to that, it doesn't apply to Wiki at all. Already has dropped a project with some of the more unique production of the year.

  • Sep 22
    ·
    2 replies
    DwindlingSun

    Certainly a fair criticism of Navy - and especially the projects fully produced by him.

    Unfortunately shaping up to be the case here too.

    But prior to that, it doesn't apply to Wiki at all. Already has dropped a project with some of the more unique production of the year.

    Navy too samey? All the 5 albums he released over the past year had a distinctive sound from each other.

    We still need to hear the rest of this album but so far it doesn't sound quite unique I'll agree with that, but he nails a really timeless hip-hop sound with this imo. I was a bit underwhelmed by Roof at first but love it at this point. Features are coming through big time... I think it'll come together rly well

  • Sep 22
    ·
    2 replies
    beflygelt

    Navy too samey? All the 5 albums he released over the past year had a distinctive sound from each other.

    We still need to hear the rest of this album but so far it doesn't sound quite unique I'll agree with that, but he nails a really timeless hip-hop sound with this imo. I was a bit underwhelmed by Roof at first but love it at this point. Features are coming through big time... I think it'll come together rly well

    Well just speaking on Navy's production exclusively - and putting aside SoS and NR (credits unknown) - you have 4 singles here that stick to the same rigid formula: very short, static loops. You have True Sky doing the exact same thing. And the same again with As Above So Below.

    Thats not to say the projects are bad. And thats not to say the production is bad.

    But you can certainly argue the production is samey. Especially in its style and structure.

Write a reply...|