Reply
  • Apr 5, 2020

    Is it worth it?

  • id run their pockets as well

  • Apr 5, 2020

    no i've played too much gta to know s***s a setup

  • Apr 5, 2020

    No Lmao

  • Apr 5, 2020

    It depends, if it's family and the robber is armed he is likely to get shot.

    A stranger maybe, but be prepared to pull the trigger because it could turn nasty quickly

  • Apr 5, 2020

    I don’t see no mask and a cape on me tf

  • Apr 5, 2020

    Where am I at?

  • Apr 5, 2020
    Misery

    It depends, if it's family and the robber is armed he is likely to get shot.

    A stranger maybe, but be prepared to pull the trigger because it could turn nasty quickly

    Yeah bro I’m out rn grocery shopping and s*** and as I was driving out of the parking lot I noticed two mfs just posted in the corner and they were eyeing this old lady, I was deadass thinking of just waiting for s*** to go down and sleeping both of em, I’m not sure if they were strapped tho

  • Apr 5, 2020

    eh i’d really want to out of good nature but it only ends up in one way lmao, kind of a stupid choice unless you know kick boxing or something

  • Apr 5, 2020
    wop

    eh i’d really want to out of good nature but it only ends up in one way lmao, kind of a stupid choice unless you know kick boxing or something

    I read their power level and I could have slept both of them b****es

  • Apr 5, 2020
    BlowingBigGas

    id run their pockets as well

    You not running you walking 🙄

  • Apr 5, 2020
    ANIME

    I read their power level and I could have slept both of them b****es

  • Apr 5, 2020
    ANIME

    You not running you walking 🙄

    Is that him?

  • Probably not. Living in a major city you learn to mind your business

  • Depending on your neighbourhood you see s*** like that pretty often. Nigga you are not Batman

  • Depends, if it’s some older women or a lil kid or sum Yuh

    If you a grown ass man you on your own, s*** now I know who to hit a lick on too

  • Somebody is going to pop your s*** niggas are not playing with you

  • Apr 5, 2020
    Troy Ave Stan

    Depends, if it’s some older women or a lil kid or sum Yuh

    If you a grown ass man you on your own, s*** now I know who to hit a lick on too

    They were eyeing an old lady, I hate when mfs prey on the weak bruh

  • F*** no

  • Most people don't get jumped for no reason

    If I somehow knew it was an innocent person caught up in a random act of violence, I wouldn't hesitate to lick shots at mfs. That's community policing.

  • 595-899-3647 password 746301. Join my Zoom call

  • Apr 5, 2020

    Depends on the circumstance

  • Apr 5, 2020
    ·
    edited

    I know OP ain't doing s*** cause he watches anime

Write a reply...|