Reply
  • Updated Sep 9

    Ragnarok is coming...

    Keyart:

    New trailer:

  • Kr0niic 鈽橈笍
    Sep 15, 2020
    edited
    1 reply

    day 1 cop

  • Sep 15, 2020
    1 reply
    Kr0niic
    路 edited

    day 1 cop

    With a day to go. I'm in no mood for his f***ing games

  • Sep 15, 2020

    He always trolls around these times tho

  • Sep 15, 2020
    1 reply

    He's changed his header like 3 times since PS announced the event

  • Sep 15, 2020
    3 replies

    We're gonna get a jpeg or short cinematic trailer I feel like. Doubt we get legit gameplay

  • Sep 15, 2020
    1 reply
    DNAA

    With a day to go. I'm in no mood for his f***ing games

    Damn so u don't want GOW2?

    pretty hypocritical OP

  • Sep 15, 2020
    1 reply
    pimphooray

    Damn so u don't want GOW2?

    pretty hypocritical OP

    What?

    I'm in no mood for him just hyping us for no reason as he's been trolling lately....

  • Sep 15, 2020
    Gangstalicious

    We're gonna get a jpeg or short cinematic trailer I feel like. Doubt we get legit gameplay

    GoW showed gameplay 2 years before release. I also doubt they'll show any but you never know

  • Sep 15, 2020
    1 reply

    Don鈥檛 need to see anything, instant cop

  • Sep 15, 2020
    DNAA

    What?

    I'm in no mood for him just hyping us for no reason as he's been trolling lately....

    in fact i just trolled u

    thought you would get it

    but as u said, no mood

  • Sep 15, 2020
    1 reply

    The minute I see Kratos attack Thor

  • Sep 15, 2020
    2 replies
    Cole2

    The minute I see Kratos attack Thor

    And then Thor beats the s*** out of him

  • Sep 15, 2020
    Nute

    He's changed his header like 3 times since PS announced the event

  • Sep 15, 2020
    1 reply
    Nute

    And then Thor beats the s*** out of him

    When kratos goes at thor all cocky and he gets done like bane did batman ima cry bruh

  • Sep 15, 2020
    1 reply
    Gangstalicious

    We're gonna get a jpeg or short cinematic trailer I feel like. Doubt we get legit gameplay

    This. Too early. God of war prolly aint dropping till holiday 2022

    But a cinematic trailer would be perfect

  • Sep 15, 2020
    1 reply
    BANNED

    When kratos goes at thor all cocky and he gets done like bane did batman ima cry bruh

  • Sep 15, 2020

    Just give me some random Nordic chants.
    Logo screen.
    Thor
    Fade to black.

    All I need tbh

  • Sep 15, 2020
    3 replies
    Nute

    And it's f***ed up cause you know kratos is dying in this one. I'm excited to see where they go with his son tho

  • Sep 15, 2020
    BANNED

    And it's f***ed up cause you know kratos is dying in this one. I'm excited to see where they go with his son tho

    His sons going to be the biggest b**** if he becomes the villain

  • Sep 15, 2020
    3 replies
    BANNED

    And it's f***ed up cause you know kratos is dying in this one. I'm excited to see where they go with his son tho

    If Kratos dies and Atreus becomes the main lead, I don't know how I would feel about that

  • Sep 15, 2020
    Nute

    And then Thor beats the s*** out of him

  • Sep 15, 2020
    BANNED

    And it's f***ed up cause you know kratos is dying in this one. I'm excited to see where they go with his son tho

    They鈥檙e gonna realllyyy have to pull off his death to make it acceptable

  • Sep 15, 2020
    Bo Ceephus

    This. Too early. God of war prolly aint dropping till holiday 2022

    But a cinematic trailer would be perfect

    yeah I'm won't be in mad if it's in anything like the horizon 2 trailer

  • Sep 15, 2020
    Nute

    If Kratos dies and Atreus becomes the main lead, I don't know how I would feel about that

    Atreus will probably be a teenager on this one, and he'll surely be an idiot, but he will redeem himself and turn good . Hell probably have his own spin off in the future

1
2
...
16
Write a reply...|