Reply
  • Dec 4, 2021
    ·
    edited

    I love Carti as much as the next man but since he started blowing up people have made themselves believe that he’s actually deeper and artistic then he actually is. Die Lit dropped and the status quo of Carti has made him some avant grade figure. Fast forward to now we see what kind of cult fan base he has built and the type of behavior they divulge in. In particularly how they’ve treated Rico on tour and how his fans let his s***ty/sociopathic/narcissist behavior slide for years.

    Tbh I feel like if he didn’t have a mysterious aesthetic he’d get similar hate to how Travis did pre Astroworld fest. Not a hate thread just an observation.

    Thread was inspired by this video.

  • americana 🏴‍☠️
    Dec 4, 2021

    Art is what the people make of it

  • Dec 4, 2021
    ·
    2 replies

    Nah nigga ain’t no overhyping he’s really that nice. What are y’all talking about

  • americana 🏴‍☠️
    Dec 4, 2021
    ·
    1 reply
    SHAQUILLE

    Nah nigga ain’t no overhyping he’s really that nice. What are y’all talking about

    No! Millions of people are just overhyping him at once bro! They don’t really like him!

  • Dec 4, 2021
    ·
    1 reply

    thats a fashion sxn poster

  • Dec 4, 2021
    ·
    1 reply

    yes it did

    /thread

  • Dec 4, 2021
    ·
    2 replies

    Yeah definitely

  • americana 🏴‍☠️
    Dec 4, 2021
    ·
    1 reply

    @op talking about how fans won’t morally police the artist too arent y’all complaining about “ SJW sensitive “ s*** all day

  • americana 🏴‍☠️
    Dec 4, 2021
    ·
    1 reply

    Also “ Tbh I feel like if he didn’t have a mysterious aesthetic he’d get similar hate to how Travis did post Astroworld fest. ” is wildly stupid to say

  • Dec 4, 2021
    ·
    1 reply

    yep carti f***ing sucks

  • Dec 4, 2021
    ·
    4 replies

    Drake Stan’s are definitely at the bottom of scummy fans

  • Dec 4, 2021

    like what you like

    this shouldn’t be taking up any of your brain space

  • Dec 4, 2021
    americana

    No! Millions of people are just overhyping him at once bro! They don’t really like him!

  • Dec 4, 2021
    ·
    2 replies

    “Deep and artistic”

    What does that s*** even mean bro. He makes music and people f*** w it it’s that simple 😂😂

  • Dec 4, 2021
    ·
    1 reply

    Glad they’re having fun but yeah cringe

  • Dec 4, 2021
    americana

    Also “ Tbh I feel like if he didn’t have a mysterious aesthetic he’d get similar hate to how Travis did post Astroworld fest. ” is wildly stupid to say

    Meant pre Astroworld fest. My b

  • Dec 4, 2021
    ·
    1 reply

    bro looks like he could use some janet jackson Would You Mind

  • Dec 4, 2021

    twitter is so lame

    deadass spend time critiquing kids having innocent fun enjoying music 🤣🤣🤣

  • Dec 4, 2021
    ·
    1 reply
    Nozuka

    Drake Stan’s are definitely at the bottom of scummy fans

    ur worse than them, ur way more hateful

  • Dec 4, 2021
    nerdy

    yep carti f***ing sucks

  • Tubig 🌊
    Dec 4, 2021

    No

  • Dec 4, 2021
    ·
    1 reply
    Nozuka

    Drake Stan’s are definitely at the bottom of scummy fans

    At least they stan a rapper who actually has an argument for being considered top3-5 of decade lol

    Carti stans act like Carti is the next Kanye or some s*** when it's just absurd

  • Dec 4, 2021
    ·
    3 replies

    It’s grown on me tbh. Especially Ye’s verse

  • Dec 4, 2021
    ·
    5 replies

    Carti got that punk energy, thats what it all boils down to. We love punk, punk is forever

1
2
...
19