Reply
  • Aug 6, 2021

    yeah, i said it

    original hurricane with ant and ye was miles ahead of this one. lil baby brings the mid with abel just not bringing his 100% to the song vocally.

    Plus kanye's OG waverunner verse was the s***. this one just felt half hearted & phoned in.

  • Aug 6, 2021
    ·
    1 reply

    Ok who cares

    Make your own version or listen to the old ones

  • Aug 6, 2021
    ·
    1 reply
    gnocchi

    Ok who cares

    Make your own version or listen to the old ones

    i'll definitely continue listening to the old one.

    just stating my opinion, since y'know...this is a forum. for opinions.

  • Aug 6, 2021
    PilotJones

    i'll definitely continue listening to the old one.

    just stating my opinion, since y'know...this is a forum. for opinions.

    cool yeah same

  • Aug 6, 2021
    ·
    edited

    I just die at the way Abel pronounces waTer

  • Aug 6, 2021

    I just copped my momma crib I’m back over east

    Needs to be back there somewhere

  • Aug 6, 2021
    ·
    3 replies

    The only thing I miss is the “city of lost angels”

  • Aug 6, 2021

    Absolutely not

  • Aug 6, 2021
    ·
    7 replies

    Nah Weeknd did what needed to be done, s*** sounded magical.

  • Aug 6, 2021
    ·
    1 reply
    gorillaglue OG

    The only thing I miss is the “city of lost angels”

    That s*** was so ass lol glad he removed it

  • Aug 6, 2021

    I need Abel and Lil baby with the wave runner verse and Kanye singing the last hook. Then I’ll be satisfied

  • Aug 6, 2021

    I think kanyechorus was the best, itwas raw!

  • Aug 6, 2021
    ·
    1 reply
    gorillaglue OG

    The only thing I miss is the “city of lost angels”

    it's the worst part of the 1st listening party hands down

  • Aug 6, 2021

    Why not both, their voices would blend well

  • Aug 6, 2021

    imagine thinking Ant Clemons can deliver those godly vocals on the outro crine

  • Aug 6, 2021

    Nah nah nah

  • YeahN9h

    That s*** was so ass lol glad he removed it

    Nah it’s something no one has ever done it was ahead of the time...

  • Aug 6, 2021
    ·
    1 reply
    Zebulon

    it's the worst part of the 1st listening party hands down

    In my opinion it made the song way more futuristic

  • Aug 6, 2021
    ·
    1 reply

    The Weeknds sound in general is just way too polished for the song to me

    But anything is better than the Kanye one where he sounds like a f***ing pixie

  • Aug 6, 2021

    I was relieved to hear Abel on it honestly

  • shut up #Respectfully

  • Aug 6, 2021
    ·
    1 reply
    Bernie X

    The Weeknds sound in general is just way too polished for the song to me

    But anything is better than the Kanye one where he sounds like a f***ing pixie

    he sounds like an angel ready to greet you in into heaven

  • maria 🧸
    Aug 6, 2021
    ·
    2 replies

    I'm gonna go full kanye sxn for a minute, we need:
    kanye original vocals from 2018, original beat with some tweaks, layer weeknd voice with kanye at some point, add those new kanye verses from yesterday
    10/10

  • Aug 6, 2021
    kiddash3r

    he sounds like an angel ready to greet you in into heaven

    Yea he always does

  • Aug 6, 2021
    ·
    2 replies

    Y'all should just stop listening to leaks to avoid disappointment

    Song is great with Abel you just is used to the leaked version cause you overplayed

Write a reply...|