Reply
  • Sep 18, 2023
    ghosting

    aight ya thats sus lol

    yeah once I heard that my alert came on

  • Sep 18, 2023
    allmygirlsdoyoga

    In all seriousness though, you aren’t in the wrong at all. Unsending your messages is pretty funny tho. I would have just unfollowed or blocked.

    😂😂

  • Sep 18, 2023
    ·
    1 reply

    Upset about 1-2 hours to respond? You are insane with all due respect

    You should text as minimally as possible to keep things interested and let you continue to pursue your own individual interests.

  • Sep 18, 2023
    ·
    1 reply
    Perreo

    My guy what are you a stupid? You turning away p**** because she takes too long to reply?

    Yeah good luck buddy

    If you heard what she said to me when we hung out that some 41 year old man is giving her money to buy stuff. So...

  • Sep 18, 2023
    ·
    2 replies
    Middle Keys

    not 1 hour but 2 hours plus I'll see she is online IG

    ion blame you, if she was actually interested then she would’ve responded within 15 mins at most

  • Sep 18, 2023

    I'd understand not talking to her anymore if you don't feel that anything is there but yeah doing all that is too much

  • Sep 18, 2023
    Ghoma

    ion blame you, if she was actually interested then she would’ve responded within 15 mins at most

    💯 Folks in the chat tell me some other stuff.

  • Sep 18, 2023
    ·
    2 replies
    Ghoma

    ion blame you, if she was actually interested then she would’ve responded within 15 mins at most

    Mental illness

  • Sep 18, 2023
    ·
    1 reply

    1-2 hours isn’t that crazy lol you only hung out once and neither of you should be invested that early plus ppl got lives

    I kinda get asking what people are looking for but again it seems like it’s too soon to ask she doesn’t know you that well so I would’ve just gone with the flow and have a few more dates before asking

  • Sep 18, 2023
    Middle Keys

    If you heard what she said to me when we hung out that some 41 year old man is giving her money to buy stuff. So...

    At least she told you man She didn't have to tell you anything. Worst case scenario to tell her to cut that guy off. Just because yall link up once doesn't mean now suddenly yall are exclusive, If that is a red flag for you then f*** it just stop replying but to go to the lengths you went to unsending messages and s*** you think you dodged a bullet i'm sure she feels the same way

  • Sep 18, 2023
    ·
    3 replies
    doot

    Upset about 1-2 hours to respond? You are insane with all due respect

    You should text as minimally as possible to keep things interested and let you continue to pursue your own individual interests.

    Nah I'm texting her and she did not respond. I went on IG and she online. So I asked her if she was interested and she said she not looking for a relationship. Why keep trying if all you gonna do is try try waste your time.

  • Sep 18, 2023
    ·
    2 replies

    Also she just pimping that old nigga but I still wouldn’t cuff a girl like that lol

  • Sep 18, 2023
    ·
    2 replies
    CLB BMO

    Also she just pimping that old nigga but I still wouldn’t cuff a girl like that lol

    Hell nah but you know if she fine and she down for something NSA then why not? You know?

    My man is probably just inexperienced which i hope he's young because if he in his late 20s early 30s thinking like this he cooked and soon gonna be on some loser s***

  • Sep 18, 2023
    CLB BMO

    Also she just pimping that old nigga but I still wouldn’t cuff a girl like that lol

    Facts my tingling senses spiked cuz I been thru that with another girl before. I made a vow to be careful this time.

  • Sep 18, 2023
    Perreo

    Hell nah but you know if she fine and she down for something NSA then why not? You know?

    My man is probably just inexperienced which i hope he's young because if he in his late 20s early 30s thinking like this he cooked and soon gonna be on some loser s***

    I ain't repeating from the last girl Brodie f*** all that. You dodge a bullet like that in the long run instead thinking with ya d***.

  • Sep 18, 2023
    ·
    2 replies
    Middle Keys

    Nah I'm texting her and she did not respond. I went on IG and she online. So I asked her if she was interested and she said she not looking for a relationship. Why keep trying if all you gonna do is try try waste your time.

    Brother I used to be that way, worried about not getting texted back, and I’m telling you that is a massive turn off for the gyals

    It isn’t healthy foryou either to be stuck on if they are online or not. Don’t do that to yourself, if they don’t text back it is what it is don’t sweat it and keep it moving. Millions of girls out there bro

  • Sep 18, 2023
    ·
    1 reply
    doot

    Brother I used to be that way, worried about not getting texted back, and I’m telling you that is a massive turn off for the gyals

    It isn’t healthy foryou either to be stuck on if they are online or not. Don’t do that to yourself, if they don’t text back it is what it is don’t sweat it and keep it moving. Millions of girls out there bro

    I feel you but I just didn't wanna waste my time. I did that before and it didn't end well for me.

  • lioned 🤠
    Sep 18, 2023
    ·
    4 replies
    Perreo

    My guy what are you a stupid? You turning away p**** because she takes too long to reply?

    Yeah good luck buddy

    U like when they keep u waiting huh

  • Sep 18, 2023
    lioned

    U like when they keep u waiting huh

    😂 facts and I bought her something because she was sick(soup and a gallon of ginger-ale). F*** all that I asked her straight up if she is interested. Once she said I'm not looking for a relationship I said I'll go for good. I did this last time chasing a girl.

  • Sep 18, 2023
    ·
    2 replies
    lioned

    U like when they keep u waiting huh

    Homie want me to play the waiting game😂😂😂foh.

  • Sep 18, 2023
    ·
    5 replies
    Middle Keys

    I feel you but I just didn't wanna waste my time. I did that before and it didn't end well for me.

    I had a girl I had a thing with briefly my senior year of college and she made it seem like she was head over heels w me, texting me constantly, hanging out, etc then randomly one day just dropped it and said she didn’t think it would work out. Stopped texting fully after one night basically. After that, for about 2 weeks, all I did was worry about what she was doing, what I did wrong, etc. Eventually I realized though that it was a great opportunity to work on myself and put myself in a better place than I was before. That exact situation made me stop worrying about what girls are gonna do, whether they text back,etc because I was truly secure with who I was and was going to do me and work on me. What’s funny is once i cut her off fully and started doing me, she hit me back up again like a month later. And I ghosted that bozo

    It’s a very freeing feeling, and led me to much more opportunities w women once I was in that bag, and I bet you can do it too 👌

  • Sep 18, 2023
    ·
    2 replies

    If you don't even wanna be friends with her, why would you wanna date her

  • lioned 🤠
    Sep 18, 2023
    ·
    1 reply
    Middle Keys

    Homie want me to play the waiting game😂😂😂foh.

    Bruv thinks they're at the library or something

  • Sep 18, 2023
    doot

    I had a girl I had a thing with briefly my senior year of college and she made it seem like she was head over heels w me, texting me constantly, hanging out, etc then randomly one day just dropped it and said she didn’t think it would work out. Stopped texting fully after one night basically. After that, for about 2 weeks, all I did was worry about what she was doing, what I did wrong, etc. Eventually I realized though that it was a great opportunity to work on myself and put myself in a better place than I was before. That exact situation made me stop worrying about what girls are gonna do, whether they text back,etc because I was truly secure with who I was and was going to do me and work on me. What’s funny is once i cut her off fully and started doing me, she hit me back up again like a month later. And I ghosted that bozo

    It’s a very freeing feeling, and led me to much more opportunities w women once I was in that bag, and I bet you can do it too 👌

    Inspirational stuff king

  • Sep 18, 2023
    ·
    2 replies
    Rock Mudson

    If you don't even wanna be friends with her, why would you wanna date her

    Be friends so I can be used hell no. I already made that mistake being in the friend-zone f*** all that.