Reply
  • MORENAA 💜
    Sep 18, 2020
    Antidote

    Denis needs to have a big hit first

    I don’t think he needs to

    Though if it’s worth gaining more recognition then it’s for the better I’d say

  • Sep 18, 2020
    SUPERMAN

    Blade Runner 2049 lowkey a colorful nap. Shouldve focused more on the actual child character. She was interesting

    Tbh the first half of the movie is dope, but when it starts talking about the revolution or whatever the f*** that is it starts falling apart

  • Sep 18, 2020
    Nessy

    Just let people enjoy things goddamn

    Just let people do what?

  • Sep 18, 2020
    Jaco

    rented blade runner 2049 in 4k dr and almost fell asleep

    the pacing in that movie was od boring

  • Sep 18, 2020
    ·
    1 reply

    Villeneuve is probably the best working director today.

  • CKL TML 🌺
    Sep 18, 2020
    The Scientist

    Villeneuve is probably the best working director today.

  • Sep 18, 2020

    This is a horrible bait thread

  • Sep 18, 2020

    What denis film got bad dialogue?

  • Sep 18, 2020

    op said hmm they both do sci fi movies = THEY THE SAME DIRECTOR lmao

  • Sep 18, 2020

    Swear ktt2 users try so much harder to be edgy compared to the old times on KTT.

    It's like you all try hard to get attention on here.

  • sace

  • CKL TML 🌺
    Sep 19, 2020

    Denis and Nolan disrespect so corny breh. The line "truth is they wont love me until im gone" is so right lol

  • Sep 19, 2020

    Denis villeneuve generally doesn’t write his movies

  • Sep 19, 2020

    nothing can touch the prestige and inception

  • ghosting ®️
    Sep 19, 2020
    ·
    1 reply

    damn op be falling asleep during every movie

  • CKL TML 🌺
    Sep 19, 2020
    ghosting

    damn op be falling asleep during every movie

    Lmbo