Reply
  • Updated Apr 30

    馃惢 BEAR DOWN 馃惢

  • Oct 27, 2019

    I hate you Mitch. If you ever see this just know I hate you

  • Oct 27, 2019
    1 reply

    Our season is over

  • Oct 27, 2019
    1 reply

    I'm absolutely disgusted and I hate how the bears do this to me. Absolutely spineless playcalling, everyone looks lost every play, nothing changes every week.

  • Oct 27, 2019
    Chitownative

    Our season is over

    It hurts cause I really saw something special with them

  • Oct 27, 2019
    1 reply
    CarbideAndCarbon

    I'm absolutely disgusted and I hate how the bears do this to me. Absolutely spineless playcalling, everyone looks lost every play, nothing changes every week.

    Its a s*** show and Im close to giving up on Naggy

  • Oct 28, 2019
    1 reply
    King Jerm

    Its a s*** show and Im close to giving up on Naggy

    Im done with Nagy and defending Trubisky for that matter. We need a mix up because this season is dead as we are never gonna catch the Packers or anyone at this pace.

  • Chitownative

    Im done with Nagy and defending Trubisky for that matter. We need a mix up because this season is dead as we are never gonna catch the Packers or anyone at this pace.

    Nagy refuses to pound the rock. Going all "I wasn't hired to run I formation plays." Well we didn't hire you to run whatever trash plays youre running right now either

  • Nov 3, 2019

    馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶馃槶..... that is all

  • Nov 4, 2019

    Tribusky, Nagy, and Pace all need to go. Offense is so bad

  • Dec 1, 2019

    I'm hurting this season...I'm hurting more then most I dropped 2k to go to week 1 in chicago against the packers...

  • Dec 4, 2019

    Where my bear bro鈥檚 at! LFG

  • Dec 14, 2019

    How is everyone feeling about this bears packers game Sunday?

  • Oct 20, 2020
    1 reply

    We out here

  • Oct 20, 2020
    King Jerm

    We out here

    Nagy playcalling pisses me off every week...very luckily 5 and 1. But i have hope for this year which prolly means the season wont finish due to covid. And resign a rob damn

  • Nov 2, 2020
    1 reply

    Good God this team is atrocious. Bout to be 5-4 too cause Henry bout to embarrass them.

  • Nov 4, 2020
    Episode

    Good God this team is atrocious. Bout to be 5-4 too cause Henry bout to embarrass them.

    For sure and now u see 2 oline covid out and another ol injury today. Worst oline in football...nagy pisses me off every week. Another wasted defense..i feel itll take a couple years to clean this mess up...

  • Nov 12, 2020
    1 reply

    We gotta change the record fam lmao

  • Apr 30
    1 reply

    Packers lost

  • Apr 30
    3 replies
    Valenciaisthebest

    Packers lost

    WE GOT OUR FRANCHISE QB

    AND RODGERS LEAVING THE PACKERS

    GREATEST DAY IN BEARS HISTORY

  • champagne babi

    WE GOT OUR FRANCHISE QB

    AND RODGERS LEAVING THE PACKERS

    GREATEST DAY IN BEARS HISTORY

    GET A ROB ON THE PHONE

  • Valenciaisthebest

    We gotta change the record fam lmao

    Lmfao I was so checked out midway through the season I forgot I was op. WE BACK THO!!

  • champagne babi

    WE GOT OUR FRANCHISE QB

    AND RODGERS LEAVING THE PACKERS

    GREATEST DAY IN BEARS HISTORY

  • Apr 30
    2 replies

    OSU Stan here, l knew Haskins was gonna be trash. But Fields man....this mf could have gone #1. Y鈥檃ll gonna be in good hands, dude got it all.

    Gotta cop a Bears Jersey now

  • Apr 30
    1 reply
    A Calm Ye

    OSU Stan here, l knew Haskins was gonna be trash. But Fields man....this mf could have gone #1. Y鈥檃ll gonna be in good hands, dude got it all.

    Gotta cop a Bears Jersey now

    i hate when people compare him to past OSU qbs

    glad to see you feel that way

    cant wait to see him in a bears jersey

    just copped mine not coming until July tho

Write a reply...|