Reply
  • Updated Sep 18

  • Nov 21, 2019
    1 reply

    BOY. Them Nemesis chase scenes are gonna be more intense than Mr. X

  • Nov 21, 2019
    2 replies

    I'm excited for this. Resi 2 Remake was really well done. I'm a fake fan though because I've only played RE4 and RE2Remake. I was shook the whole time playing though.

  • Nov 21, 2019

    Holy s*** already?? In af but I thought we'd have to wait at least 4 more years

  • Nov 22, 2019
    2 replies

    What about Dino Crisis

    AND WHERE IS PARASIT EVE

  • Nov 22, 2019
    1 reply
    ithaka

    What about Dino Crisis

    AND WHERE IS PARASIT EVE

    Dino Crisis and Parasite Eve love

    Just copped a PS1 and I still got my copy of Dino Crisis, Tekken 3 & Bushido Blade ready to go

  • Nov 22, 2019

    Man This about to be crazy

  • Nov 22, 2019
    1 reply
    SegaDreamFlash

    BOY. Them Nemesis chase scenes are gonna be more intense than Mr. X

    Going to have me gripping my controller with a passion

  • Nov 22, 2019
    1 reply
    SegaDreamFlash

    Dino Crisis and Parasite Eve love

    Just copped a PS1 and I still got my copy of Dino Crisis, Tekken 3 & Bushido Blade ready to go

    IIRC Dino 2 is a better game because it doesn鈥檛 have the boring computer stuff from Dino 1??? But Dino 1 had the iconic sets, scenes and environments tho imo

    But MAN is Parasite Eve ESPECIALLY Parasite Eve 2 slept ON, prob top 5 of PS1 if you ask me

  • Nov 22, 2019

    Ahhhhhhhh!

  • Nov 22, 2019
    1 reply
    antbeezy21

    Going to have me gripping my controller with a passion

    Plus that niggas attacks are more versatile and he can run stress about to be crazy

  • Nov 22, 2019
    1 reply
    SegaDreamFlash

    Plus that niggas attacks are more versatile and he can run stress about to be crazy

    And he got a rocket launcher 馃槱馃槱馃槱馃槱馃槱

  • Nov 22, 2019
    1 reply
    ithaka

    IIRC Dino 2 is a better game because it doesn鈥檛 have the boring computer stuff from Dino 1??? But Dino 1 had the iconic sets, scenes and environments tho imo

    But MAN is Parasite Eve ESPECIALLY Parasite Eve 2 slept ON, prob top 5 of PS1 if you ask me

    It all depends on personal preference. Dino 1 is more of a traditional survivor horror but Dino 2 is straight up shooting / action.

    And yea Parasite Eve was ahead of its time, niggas don鈥檛 know.

  • Nov 22, 2019
    2 replies
    antbeezy21

    And he got a rocket launcher 馃槱馃槱馃槱馃槱馃槱

    Mix that in with these crazy ass graphics Capcom working with?? ...streets is done.

  • Nov 22, 2019

  • Nov 22, 2019
    SegaDreamFlash

    Mix that in with these crazy ass graphics Capcom working with?? ...streets is done.

    Rage quit is about to be an all time high

  • Nov 22, 2019
    1 reply
    SegaDreamFlash

    It all depends on personal preference. Dino 1 is more of a traditional survivor horror but Dino 2 is straight up shooting / action.

    And yea Parasite Eve was ahead of its time, niggas don鈥檛 know.

    Yeah that鈥檚 why I like Dino more, a remake would be welcome to tone down all the computer puzzles

    lmao they went out sad with the space s*** for Dino 3 tho

    Real talk, I still remember the desert part in PE2 with the motel and all that, s*** is ENGRAVED in my head

    But yeah I could see Capcom going for Dino after RE3, don鈥檛 know which other RE they could remake?

  • Nov 22, 2019
    1 reply
    SegaDreamFlash

    Mix that in with these crazy ass graphics Capcom working with?? ...streets is done.

    Man see that鈥檚 what I鈥檓 scratching my head about, isn鈥檛 it gonna be hard to pull off overpowered Nemesis in that new style they have?

  • Nov 22, 2019

    IN

  • Nov 22, 2019
    edited

    I'm totally in for this s***. Never got to play it before because it terrified me as a kid. Same with any early resident evil game, but after playing outbreak file 2, I was able to play resident evil and I've played all but veronica x and 3 so I'm down.

  • Nov 22, 2019
    1 reply
    ithaka

    Yeah that鈥檚 why I like Dino more, a remake would be welcome to tone down all the computer puzzles

    lmao they went out sad with the space s*** for Dino 3 tho

    Real talk, I still remember the desert part in PE2 with the motel and all that, s*** is ENGRAVED in my head

    But yeah I could see Capcom going for Dino after RE3, don鈥檛 know which other RE they could remake?

    Only other classic RE title I could see being brought back is Code Veronica, unless they do a major swerve and finally unleash 1.5.

  • Nov 22, 2019
    1 reply
    ithaka

    Man see that鈥檚 what I鈥檓 scratching my head about, isn鈥檛 it gonna be hard to pull off overpowered Nemesis in that new style they have?

    Idk, Nemesis isn't anything but a scarier Mr. X so I think it could work

  • Nov 22, 2019
    1 reply
    SegaDreamFlash

    Idk, Nemesis isn't anything but a scarier Mr. X so I think it could work

    But the Rocket Launcher tho??? haha

  • Nov 22, 2019
    1 reply
    SegaDreamFlash

    Only other classic RE title I could see being brought back is Code Veronica, unless they do a major swerve and finally unleash 1.5.

    Code Veronica, interesting one, it could definitely BENEFIT from it cause iirc that one aged like milk

  • ithaka

    But the Rocket Launcher tho??? haha

    they could rework that into something else lmao or have it near the end of the game

1
2
...
80
Write a reply...|