Reply
  • Jan 28, 2020

    This is pretty much everything i've got on me atm, still have a lot more in boxes somewhere. Read most of these at least once, some a few years ago, others a lot more recently. Don't stand by some of the s*** in a few of them anymore, but any type of reading can be important if you think critically while you do it. unfortunately i've fallen almost completely out of reading fiction lately.

    imgur.com/a/hfaQPvb

    edit: i had the pictures embedded originally but that might not have been a good idea tbh

  • Jan 28, 2020
    2 replies

    Brag thread

  • Jan 28, 2020

    Jk that's alot of reading, respect

  • Jan 28, 2020
    RICH

    Brag thread

    tbh i just want to see what people have cuz i imagine most mainly have fiction titles

    and i dont wanna do the book club thread cuz it never ever works

  • Feb 3, 2020

    so many woke pop-sociology California wine mom hardcover lol

  • Feb 3, 2020

    branko milanovic is good

  • Feb 5, 2020

    Im currently reading The undiscovered self by Carl G. Jung and its lit, strongly recommend.

  • Feb 9, 2020
    3 replies

    no atlus shrugged?

  • Feb 9, 2020
    2 replies
    Frog

    no atlus shrugged?

    atlas shrugged? ayn rand?

    hell no

  • Feb 18, 2020
    2 replies

    Why are you stacking your books like this... Bookcases be like $25. Those spines especially on the paperbacks are gonna be busted soon enough. Don't even have them stacked based on weight/density

    In progress. At this point I grab the books offline, read it, if I like it I'll add it to my wish list and eventually grab it.

    Not at my place so this is my goodreads own shelf, which is what I have physicals of.

    i.lensdump.com/i/ji20nT.png

    Most are in storage, read all of them. Unless the book is super rare and doesn't have a scan online I don't buy books before reading.

    Good thread.

  • Feb 18, 2020
    1 reply
    Mulder

    Why are you stacking your books like this... Bookcases be like $25. Those spines especially on the paperbacks are gonna be busted soon enough. Don't even have them stacked based on weight/density

    In progress. At this point I grab the books offline, read it, if I like it I'll add it to my wish list and eventually grab it.

    Not at my place so this is my goodreads own shelf, which is what I have physicals of.

    https://i.lensdump.com/i/ji20nT.png

    Most are in storage, read all of them. Unless the book is super rare and doesn't have a scan online I don't buy books before reading.

    Good thread.

    I live in a small ass apartment and there's no room for a bookcase unfortunately. At least not the one i had before moving here

  • Feb 18, 2020
    1 reply
    Synopsis

    I live in a small ass apartment and there's no room for a bookcase unfortunately. At least not the one i had before moving here

    In that case at least don't stack the smaller/lighter books and put them somewhere upright.

  • Feb 18, 2020
    1 reply
    Mulder

    In that case at least don't stack the smaller/lighter books and put them somewhere upright.

    Gotchu

  • Feb 18, 2020
    edited
    Synopsis

    Gotchu

    Surprised you're not getting more replies here... Everyone (rightwingers) on here act like they have PhD's and read 24/7 so where are their libraries

    A book I think everyone should have is How to Read a Book by Mortimer J. Adler. A lot of people just read and move to the next one and the book is effective on getting you to be an active reading and challenge, process what you've read. Fiction & nonfiction.

  • Feb 18, 2020

    My library is in the library
    Haven鈥檛 bought a book ever

  • Feb 19, 2020

    Not posting my library but I recommend Demons by Dostoevsky. I think it鈥檚 his best work and prefer it to Brothers.

  • Feb 27, 2020
    1 reply
    Frog

    no atlus shrugged?

    Currently reading Atlas Shrugged

    Dense but very thought provoking.
    So far great read.

  • Feb 27, 2020
    1 reply
    Synopsis

    atlas shrugged? ayn rand?

    hell no

    Why 鈥渉ell no鈥?

  • Feb 27, 2020
    1 reply
    BigBingo

    Why 鈥渉ell no鈥?

    Ayn rand is literal human garbage

  • Feb 27, 2020
    Frog

    no atlus shrugged?

    F*** atlas shrugged

  • Feb 28, 2020
    BigBingo

    Currently reading Atlas Shrugged

    Dense but very thought provoking.
    So far great read.

    garbage book and writer lmao

  • Feb 28, 2020
    2 replies

    Literally what do any of you look for in literature? It鈥檚 just a bunch of words. Why are y鈥檃ll so pressed...

  • Feb 28, 2020

    Bunch of haters tbh...
    Would love to read your novel

  • Feb 28, 2020
    BigBingo

    Literally what do any of you look for in literature? It鈥檚 just a bunch of words. Why are y鈥檃ll so pressed...

    What do you mean lol, some people don't like her writing. It is what it is lol.

  • Feb 28, 2020

    Yall should read the Carlos Casteneda series

Write a reply...|